Mohammad Murad: Cu bugetul de promovare al României poți promova doar un salam de vară

Mohammad Murad: Cu bugetul de promovare al României poți promova doar un salam de vară
scris 17 nov 2016

Bugetul de promovare turistică al României, de 2 milioane de euro pe an, este insufiecient și cu o astfel de sumă poți promova doar un salam de vară, nu o țară, a declarat joi unul dintre cei mai mari hotelieri din România și președinte al Federației Patronatelor  din Turismul Românesc (FPTR), Mohammad Murad, la deschiderea Târgului de Turism care se desfășoară în perioada 17-20 noiembrie la complexul Romexpo din București.

"Nu este normal ca bugetul de promovare să fie de 2 milioane de euro, cât ar fi un buget pentru a promova un salam de vară. E un lucru trist. Asta e viziunea celor care conduc astăzi și care au condus până astăzi", a spus Murad.

Urmărește-ne și pe Google News

El a adăugat că turismul nu se face de azi pe mâine și că România are nevoie de un program și de o viziune pe termen lung, în care să se țină cont și de țările care ne concurează.

"Nu putem face strategie de azi pe azi. Ministerul Turismului, care nu există, și ANT, care există și cu care avem o bună colaborare, ar trebui să nu mai fie o școală de vedete și toți cei care vor să-și facă imagine să se ducă acolo", a mai spus șeful FPTR, care crede că  turismul este primul contact al oricărei persoane care ajunge în România și care, înainte de a fi un om de afaceri interesat de industrie și de comerț, este consumator de servicii turistice.

Murad: Sezonul excelent aduce anul viitor investiții de peste 100 milioane euro în 5.000-6.000 de locuri de cazare pe litoral CITEȘTE ȘI Murad: Sezonul excelent aduce anul viitor investiții de peste 100 milioane euro în 5.000-6.000 de locuri de cazare pe litoral

Romexpo găzduiește între 17 și 20 noiembrie ediția de toamnă a Târgului de Turism al României. Târgul reunește cele mai mari companii din domeniu care își prezintă ofertele speciale pentru pasionații de turism cultural, turism de tratament, rural sau de business, dar și pentru cei care îndrăgesc croazierele, destinațiile exotice și turismul de aventură.

Ediția de toamnă a Târgului de Turism vine și în întâmpinarea celor care deja se gândesc la sezonul estival, companiile expozante prezentând și pachete turistice pentru litoralul românesc, grecesc sau bulgăresc pentru vara anului 2017, oferte pentru petrecerea Sărbătorilor Pascale, dar și reduceri pentru destinații exotice din ce în ce mai vizitate de români precum Republica Dominicană, Maldive, Thailanda, Bali, Seychelles, Zanzibar, Canare sau Mallorca.

Peste 230 de agenții de turism și tour-operatorii din România, Austria, Bulgaria, Germania, Grecia, India, Iordania, Israel, Italia, Macedonia, Marea Britanie, Palestina, Republica Dominicană și Ungaria vor avea standuri la târg.

Vor fi prezente și Consiliile Județene din Arad, Arges, Bacău, Brăila, Dâmbovița, Gorj, Harghita, Hunedoara, Maramureș, Mehedinți, Satu-Mare, Sibiu, Suceava, Neamț, dar și reprezentanți ai orașelor București, Piatra Neamt, Sibiu, Panciu, Sighișoara, Făgăraș, Caracal, Horezu, Techirghiol, Târgoviște, Iași, Băile Olănești Molivisu și Zalău.

viewscnt
Afla mai multe despre
murad
romania
promovare
buget