CNAIR pregătește reconfigurarea intersecției de sub Podul Otopeni, pentru a elimina ambuteiajele ce se formează în prezent din cauza celor care intră de pe DN1, din direcția București, către Centura București, în direcția A1 - Colentina.
CNAIR a început construirea a două sensuri giratorii pe Centura București, unul la urcarea pe Podul Otopeni, chiar în dreptul Lukoil, la interecția Centură – Strada Drumul Gării din Otopeni, celălalt de partea cealaltă a podului, la 2,95 km distanță, unde se află în prezent un loc de întorcere. Ambele sensuri fac parte dintr-un proiect mai amplu, care are ca scop reconfigurarea accesului și priorităților în intersecția de sub pod, acolo unde cozile ajung, uneori, la câteva sute de metri.
De asemenea, se urmărește deblocarea pe sensul Mogoșoaia - Ștefănești, deoarece mașinile care doresc să treacă prin intersecție trebuie să dea prioritate celor care virează stânga către Mogoșoaia, de pe DN1. Practic, cozile sunt prezente pe toate direcțiile de pătrundere în intersecție.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Cele două sensuri giratorii reprezintă faza 1 a proiectului și ele vor fi instalate, pentru început, cu parapeți lestabili, până la montarea definitivă a elementelor. Noi semne de dirijare vor fi instalate în zonă, pentru semnalizarea noilor sensuri. Ulterior, vor fi instituite noi restricții pentru cei care vor dori să intre de pe DN1 pe Centură.
În toată zona afectată, pe axa centurii, între cele două sensuri giratorii, a fost prevăzută amplasarea de parapeți de beton, de tip New Jersey.