Conducerea Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) s-a întâlnit, miercuri, cu reprezentanții firmelor de construcții implicate în proiectele de execuție derulate de CNAIR, pentru a discuta motivele pentru care implementarea proiectelor înregistrează întârzieri față de termenele asumate contractual, a anunțat compania de stat.
CNAIR a precizat că scopul principal al acestei întâlniri a fost identificarea cauzelor care generează o calitate nesatisfăcătoare a unor proiecte derulate de cele două părți, arată news.ro.
Reprezentanții companiei au mai anunțat că de asemenea, au luat în discuție și motivele pentru care implementarea proiectelor suportă amânări față de termenele asumate contractual.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
”Am convocat această întâlnire pentru a găsi împreună soluții la problemele ce apar în derularea proiectelor și pentru a elimina întârzierile față de termenele stabilite inițial. Sper că vom avea o colaborare bazată pe încredere și serioazitate, astfel încât să nu se mai ajungă în situații de reziliere a contractelor sau de plăți de penalități pentru nerespectarea clauzelor contractuale”, a declarat directorul general al CNAIR, Ștefan Ioniță.
Luni a avut loc o întâlnire între reprezentanții CNAIR și cei ai societăților de proiectare. La întâlnire au participat reprezentanții principalilor colaboratori ai CNAIR de-a lungul anilor, pe proiectele majore de infrastructură: Consitrans, Search Corporation, Aecom Ingenieria, Egis Romania, Tecnic Consulting Engineering, Spea, Iptana, Tractebel Engineering, Luca Way, Specialist Consulting, Maxi Design și Total Road.
Directorul general al CNAIR a subliniat că pilonul de bază al oricărei proiectele deja aflate în derulare, cât și pentru cele viitoare, care vor fi propuse în cadrul procedurilor de construcții este calitatea proiectului.
În acest sens, el a cerut celor prezenți creșterea nivelului calitativ al serviciilor de proiectare, atât pentru achiziție ce urmează a fi demarate.