Principalul lanț de magazine al grupului suedez Hennes & Mauritz, H&M, va testa vânzarea de articole și mărci externe, transmite Reuters.
Decizia reprezintă o modificare semnificativă a strategiei pentru H&M și totodată un posibil pas spre concurența directă cu retalierii online care vând mai multe branduri precum grupul german Zalando și cel britanic ASOS, arată Agerpres.
Hennes & Mauritz AB, al doilea retailer de îmbrăcăminte la nivel mondial după Inditex, se confruntă cu o scădere a profiturilor pentru al treilea an, din cauza declinului vânzărilor la magazinele fizice ale mărcii principale H&M.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Fondatorii brandurilor Exotique și Musette au avizat vânzarea unei părți din fosta fabrică Dâmbovița către grupul IKEAAlți mari retaileri de articole de îmbrăcăminte au început deja să vândă produse aparținând altor mărci, cum este cazul grupului britanic Next plc, al cărui site de Internet s-a transformat în ultimul deceniu dintr-un site dedicat unui singur brand într-un agregator de articole de încălțăminte și îmbrăcăminte provenite de la diferiți furnizori.
Grupul suedez Hennes & Mauritz AB are șapte branduri: H&M, COS & Other Stories, Monki, Weekday, Arket și H&M Home.
Primele magazine H&M din România au fost inaugurate în primăvara anului 2011. Compania H&M (Hennes & Mauritz) a fost înființată în 1947, în Vasterls, Suedia.