Facebook va extinde disponibilitatea conținutului efemer afișat deasupra newsfeed-ului, astfel încât acesta va putea fi folosit și de către pagini.
În curând, șirul de poze de profil rotunjite de deasupra newsfeed-ului ar putea deveni mult mai aglomerat decât în prezent. Facebook a anunțat că administratorii paginilor vor putea în curând posta conținut în cadrul secțiunii Stories.
Pe parcursul următoarei luni, Facebook va extinde treptat accesul la funcția Stories, astfel încât toate paginile, indiferent că sunt publisheri, personalități sau alte tipuri de entități, să poată posta conținut efemer.
Stories conține poze și filmări capturate prin intermediul camerei integrate în aplicația Facebook și afișate pe întreg ecranul dispozitivelor mobile, disponibile numai 24 de ore, după care sunt șterse automat.
Kasparov vine în premieră în România. Detalii AICI
Copiată atât ca format, cât și ca funcționalitate de la Snapchat în scopul atragerii tinerilor, Facebook a implementat deja formatul Stories alte aplicații proprii, precum Instagram sau WhatsApp.
Însă, dacă în cazul WhatsApp și Instagram peste 250 de milioane de utilizatori folosesc funcția Stories, popularitatea acestui format pare să fie extrem de redusă pe Facebook. Compania americană nu a dat publicității până acum cifre legate de folosirea funcției Stories, însă cei mai mulți utilizatori au remarcat deja numărul mic de postări.
Pentru a forța creșterea formatului Stories, a fost integrat deja suportul pentru postarea pe Facebook de pe Instagram, astfel încât conținutul în format Stories de pe Instagram să fie transferat automat și pe Facebook.
Dacă utilizatorii de Facebook nu par să fie interesați de formatul Stories, este foarte posibil ca paginile să fie mult mai receptive. Brandurile s-ar putea înghesui să ajungă pe bara de deasupra feed-ului pentru o mai bună vizibilitate.
CITEȘTE ȘI Directorul general al Samsung Electronics a demisionat invocând o criză fără precedentAdministratorii paginilor vor avea la dispoziție în curând, în cadrul propriilor pagini de Facebook, un buton “Create Story” prin care pot posta conținut de tip Stories. Aceștia pot opta ca pozele sau filmările respective să fie publicate atât în Stories, cât și în newsfeed-ul tradițional.
Asta nu înseamnă însă că utilizatorii vor fi mult mai receptivi în ceea ce privește formatul Stories decât au fost până acum. Chiar dacă este afișat deasupra newsfeed-ului, numărul vizualizărilor ar putea în continuare fi destul de redus.
Facebook promovează intens formatul Stories pentru că acesta îi permite să afișeze reclame pe întreg ecranul telefoanelor mobile. Pe Instagram, deja, printre postările utilizatorilor, Facebook a început să strecoare reclame care beneficiază formatul mare și de sunet.