Grupul Floria, care operează și platforma online omonimă, a avut, în 2019, afaceri cu 38% mai mari față de anul precedent. Astfel, Grupul Floria a înregistrat o cifră de afaceri consolidată la nivel de grup (online și offline) de 30,5 milioane de lei, față de 22 milioane de lei în 2018.
Motorul principal de creștere este reprezentat de distribuția națională de plante către hypermarketuri și supermarketuri, unde rulajul a crescut accelerat, de 4 ori față de valoarea înregistrată anul anterior.
CITEȘTE ȘI Acționarii OMV Petrom l-au numit pe Niculae Havrileț în Consiliul de Supraveghere în locul lui Sevil Shhaideh "Evoluția distribuției de plante către clienții cu volume mari este o confirmare că ceea ce ne-am propus în urmă cu doi ani, respectiv să activăm ca broker de flori la nivel național pe segmentul B2B și să devenim alternativă cu know how local la brokerii de flori din Olanda, a funcționat și rămâne o direcție strategică de dezvoltare a grupului anii următori", spune Adrian Ciucur, CEO Grup Floria.
Floria.ro, divizia online a Grupului Floria a avut afaceri de 7,8 milioane de lei anul trecut (peste 25% din total), în creștere cu peste 20% față de 2018.
Traficul pe dispozitive mobile a ajuns să reprezinte peste 70% dintre vizite, iar vânzările înregistrate pe acest tip de dispozitive au depășit pentru prima dată 50% din totalul comenzilor de buchete de flori plasate pe Floria.ro.
Rețeaua de florării Floria cuprinde 7 florării: 5 în București, precum și o florărie în Aeroportul Otopeni și una în Ploiești.
Grupul Floria operează florăria online Floria.ro, rețeaua de florării Floria, divizia pentru evenimente si amenajari peisagistice, distribuție de flori și plante către retailul de tip IKA, precum și vânzări engros.
Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania
8 noiembrie - Maraton Black Friday
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
28 noiembrie - Profit Financial.forum