Profit News TV - Maratonul Inteligența Artificială în Economie. Fondator și CEO 2Value: AI intervine și sporește ceea ce face expertul prin mai multe tactici foarte clare. Nu cred că există emoție artificială, ci algoritmi care pot da impresia unor emoții

Profit News TV - Maratonul Inteligența Artificială în Economie. Fondator și CEO 2Value: AI intervine și sporește ceea ce face expertul prin mai multe tactici foarte clare. Nu cred că există emoție artificială, ci algoritmi care pot da impresia unor emoții
Profit.ro
Profit.ro
scris 30 iul 2024

Inteligența artificială este creată pentru a spori creativitatea umană, în niciun caz pentru a o înlocui, pentru că orice business funcționează în primul rând la nivel strategic și ar trebui în mod normal, dincolo de produsul sau serviciul bun pe care îl oferă, să se orienteze spre zona de sales și marketing care sunt „sângele” afacerii, afirmă, la Maratonul Inteligența Artificială în Economie organizat de PROFIT NEWS TV, Mihaela Tudor, fondator și CEO 2Value, primul asistent virtual de PR, care ajută IMM-urile să comunice și să se promoveze la cele mai bune costuri din piață.

Evenimentul a fost organizat cu sprijinul CEC, Garanti BBVA și GoMag, fiind transmis în direct pe platformele Profit.ro

„PR-ul, omul, expertul cu foarte mare experiență înțelege businessul respectiv și poate să-l translateze în ceea ce înseamnă comunicare și promovare. AI intervine și sporește ceea ce face expertul prin mai multe tactici foarte clare. Pe de-o parte are acces la o bază de date uriașă la care tu ca expert, indiferent de câtă experiență ai, nu ai acces în mod normal.

Urmărește-ne și pe Google News

Și atunci, orice idee creativă care trebuie strategic corelată cu businessul respectiv, trebuie gândită în așa fel încât să se potrivească, să poată să aibă efect. Și el vine cu o idee creativă sau pur și simplu caută idei creative, dar expertul este cel care definește acea idee și o corelează cu afacerea respectivă”, mai spune aceasta, adăugând că inteligența artificială nu doar că schimbă lumea, ci poate ajuta între-adevăr oamenii să devină mult mai eficienți și mai buni în tot ceea ce fac.

Evenimente

24 septembrie - Eveniment News.ro – ROINVEST - Ediția a V-a. Parteneri: ACUE, ARB, CEC Bank, ROCA, TeraPlast
30 septembrie - Eveniment Profit.ro e-commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a. Parteneri: ARB, CEC Bank, ContentSpeed, eMag
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-al Parteneri: ACUE, Electrica Furnizare, Raiffeisen Bank
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania. Parteneri: ARB, CEC Bank, Garanti BBVA, Raiffeisen Bank, Philip Morris Romania

„Nu cred că există emoție artificială, ci există algoritmi care pot da impresia unor emoții. Și sunt convinsă că poți să generezi și mai multă emoție dacă înțelegi mai bine pe baza informațiilor, acel data, care nu doar că poate să fie augmentat, ci chiar prezis prin AI”, completează Mihaela Tudor.

Profit News TV - Maratonul Inteligența Artificială în Economie. Ministrul Bogdan Ivan anunță: Vor fi reînnoite acordurile cu Facebook, TikTok și Google pentru a combate fake news în campania electorală la prezidențiale și parlamentare CITEȘTE ȘI Profit News TV - Maratonul Inteligența Artificială în Economie. Ministrul Bogdan Ivan anunță: Vor fi reînnoite acordurile cu Facebook, TikTok și Google pentru a combate fake news în campania electorală la prezidențiale și parlamentare

Aplicația 2Value a fost lansată pe piață în urmă cu 3 ani, ajungând în prezent la un portofoliu de peste 100 de clienți. Doar pentru dezvoltarea aplicației au fost investiți 250.000 de euro.

„Costul folosind aplicația 2Value pentru promovare este de 4-5 ori mai mic, dar depinde foarte mult de variabila timp, pentru că în business vindem timp. Și atunci, cu cât experiența este mai puțină, cu atât îți va lua mai mult timp să faci ceva, deci va costa mai mult. AI vine și înlocuiește acea lipsă de experiență.

Marea majoritate a clienților noștri sunt companii mici care au testat deja diferite modalități de comunicare, au colaborat cu agenții, cu freelanceri, dar pentru că nu și-au găsit un raport calitate-preț adecvat, cele mai multe au devenit nemulțumite. Și atunci, când au găsit această soluție, au devenit nu doar adepți, ci efectiv si-au schimbat business-urile în bine”, precizează Mihaela Tudor.

Ea observă și o tendință, în special în cazul soloprenorilor, de a pune un accent tot mai mare pe personal branding. 

„Au început să înțeleagă că trebuie să se diferențieze în mod clar față de competitori și nu doar serviciile sau produsele mai pot face asta, pentru că ele până vorbesc ele de la sine s-ar putea să nu mai fii pe piață. Și atunci, s-au îndreptat către soluții de comunicare și promovare prin care ei să se poziționeze ca experți în piață”, afirmă aceasta.

viewscnt
Afla mai multe despre
mihaela tudor
2value