Afacerile American Restaurant System, compania care operează în sistem de master-franciză brandul Pizza Hut în România, deținută de grupul Sphera Franchise Group, au înregistrat o creștere de 82,5% în 2023 față de 2024, de la 63,13 milioane lei la 115, 21 milioane lei.
Pizza Hut a avut însă o cifră de afaceri semnificativă în România, în ultimii 10 ani.
În 2025, Profit.ro împlinește 10 ani de la lansare.
16 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
Cei mai performanți doi ani din ultimul deceniu au fost 2019 și 2022, când Pizza Hut consemnase vânzări de 131,73 milioane de lei, respectiv 122,92 milioane de lei.

În anii pandemiei, 2020 și 2021, vânzările Pizza Hut au intrat pe o pantă descendentă, urmând să înregistreze o creștere începând cu anul 2022, ca mai apoi în 2023 să înregistreze iar o mică scădere.
La finalul anului 2023 și în prima partea a anului 2024, Sphera Franchise Group a închis 13 restaurante Pizza Hut.
Pizza Hut a avut însă o cifră de afaceri totală în ultimul deceniu de 999 miliarde de lei.
2014, 2015 și 2016 au fost singurii ani din ultimul deceniu în care rețeaua Pizza Hut a înregistrat profit net. Din 2017 până în 2023, compania American Restaurant System a înregistrat pierderi constante, cele mai mari fiind realizate în 2023, de 17,2 milioane de lei.
Numărul de angajați al rețelei a ajuns la circa 650 în 2023, de la 711 câți avea în 2014. Cei mai mulți angajați i-a avut însă în 2018, în jur de 1.060.

Pe lângă Pizza Hut, Sphera Franchise Group mai are în portofoliu și brandurile KFC, Taco Bell și, de curând, brandul Cioccolatitaliani.
În prezent, Sphera Franchise Group operează 174 de restaurante pe trei piețe: 108 KFC în România, 3 în Republica Moldova și 18 în Italia, plus 28 de unități Pizza Hut și 16 Taco Bell în România.