Vânzările celui mai mare producător român de cosmetice, Farmec, au crescut de peste 2 ori în ultimii aproape 10 ani.
În 2025, Profit.ro împlinește 10 ani de la lansare.
În 2023, compania anunța o valoare record a cifrei de afaceri: 358 milioane lei (peste 71 milioane de euro), susținută de intrarea pe noi segmente de piață, extinderea rețelei de magazine proprii și investițiile în îmbunătățirea gamelor tradiționale din portofoliu.
CITEȘTE ȘI FOTO OLX schimbă din nou regulileCreșterea, de 20% față de nivelul din 2022, este cea mai mare consemnată de companie în ultimul deceniu, marcat de o dezvoltare constantă, de 5-15% anual.
În 2015, Farmec avea o cifră de afaceri de 172,5 milioane lei, echivalent în euro cu 38,8 milioane. De atunci, singurul an în care nu a reușit să-și suplimenteze vânzările a fost anul pandemic 2021.
Compania deține în Apahida, județul Cluj, o fabrică în care lucrează 700 de angajați și aflată în proces de retehnologizare, cu planuri de extindere a producției.
CITEȘTE ȘI BP declanșează concedieri pentru a-și liniști acționarii îngrijorațiFarmec are de asemenea o rețea de peste 30 de magazine de brand (Farmec sau Gerovital), la nivel național, din care două în franciză.
Cu o istorie de peste 130 de ani, Farmec deține acum un portofoliu care cuprinde produse de îngrijire a tenului, a corpului și a părului, produse de machiaj, produse de igienă orală, protecție solară, cosmetică profesională, produse pentru bărbați și soluții de îngrijire a locuinței. Cele mai cunoscute game sunt Gerovital H3 Evolution, Gerovital Plant, Gerovital Tratament Expert, Aslavital, Doina, Farmec, Triumf și Nufăr.