Vodafone România a lansat un instrument prin intermediul căruia companiile pot să-și evalueze eficiența afacerilor în comparație cu competitorii, precum și gradul de adaptare la noile tendințe tehnologice, a anunțat operatorul de telefonie mobile.
Accesibil la ready.vodafone.ro, companiile pot completa chestionarul online pentru a obține o analiză personalizată a afacerii, bazată pe nevoile sale pentru a-și crește eficiența.
Această analiză este însoțită de un raport detaliat ce conține recomandări de soluții din trei arii importante pentru orice afacere, respectiv agilitate operațională, conectarea angajaților și interacțiunea cu clienții.
De asemenea, prin intermediul ready.vodafone.ro, companiile au la dispoziție Ready Business Score la nivel național, platforma urmând să fie completată cu studii de caz și informații despre tendințele din diverse industrii, precum și Ready Business Score la nivel de industrie.
“Lansăm, în premieră pentru piața telecom din România, un instrument pentru cele peste 660.000 de companii active în toată țara. Ready Business Score ne permite să le oferim clienților noștri informații despre business-ul lor și soluții personalizate pentru a deveni mai eficienți și pentru a se putea adapta rapid la o piață în continuă schimbare, cu ajutorul mobilității și al soluțiilor digitale”, a declarat directorul Enterprise Business Unit al Vodafone România, Valeriu Nistor, într-o conferință de presă.
Potrivit lui Nistor, media națională rezultată în urma unei cercetări asupra a 300 de companii este 36.
Ready Business Score este cea mai nouă componentă a platformei de comunicare Ready Business, lansate de Vodafone România în 2014.
Vodafone România este al doilea jucător local de telecomunicații mobile după cifra de afaceri și numărul de utilizatori în 2015, după Orange România.
La finele lunii iunie, portofoliul operatorului număra 9,16 milioane de clienți (servicii mobile, servicii de voce și M2M – machine to machine), în creștere cu 357.691 față de perioada similară a anului precedent.