Vânzările retailerilor din AFI Palace Cotroceni au depășit 110 milioane euro în primul semestru

Vânzările retailerilor din AFI Palace Cotroceni au depășit 110 milioane euro în primul semestru
scris 16 aug 2016

Vânzările retailerilor din centrul comercial AFI Palace Cotroceni din București au ajuns la 112 milioane de euro în primul semestru al acestui an, reprezentând un avans de 14% față de perioada similară a anului trecut.

Numărul vizitatorilor din mall a crescut cu 5,5%, cu o rată de ocupare a centrului comercial de aproape 99%. AFI Palace Cotroceni cuprinde peste 300 de magazine ale brandurilor locale și internaționale, vizitate în medie de 50.000 de clienți pe zi.

Urmărește-ne și pe Google News

În același timp, venitul operațional net al AFI Palace Cotroceni în primul semestru a fost de peste 16,5 milioane de euro, cu 8,6% mai mare decît în primele șase luni ale anului trecut.

Kaufland lansează aplicația ”Scan&Pay\ CITEȘTE ȘI Kaufland lansează aplicația ”Scan&Pay", pentru scanarea cumpărăturilor cu telefonul mobil și evitarea cozilor la casa de marcat

Și vânzările retailerilor din AFI Palace Ploiești au crescut cu 19% în perioada menționată, iar venitul operațional net al mall-ului s-a apreciat cu 8,1%, la peste 2,2 milioane de euro, în comparație cu aceeași perioadă a  anului trecut. Gradul de ocupare al centrului comercial din Ploiești este de peste 99%. În prezent, în mallul AFI Palace Ploiești sunt realizate lucrări de extindere, adițional închirierii de spații către noi chiriași importanți, precum Deichmann și Starbucks.

După finalizarea AFI Park 4&5, rezultatele financiare ale proiectului de birouri AFI Park au înregistrat o creștere de 48% a venitului operațional net în primul semestru față de cele de anul trecut, la peste 3,4 milioane de euro. Gradul de ocupare al primelor trei clădiri de birouri este de 100%, iar cel din AFI Park 4&5 depășește 70%.

Per total, AFI Europe România a raportat un venit operațional net de 22,2 milioane de euro din activele sale generatoare de venit din România pe parcursul primelor 6 luni ale anului, reprezentând o creștere cu 13,1% în comparație cu prima jumătate a anului 2015.

“AFI Europe România a încheiat primele 6 luni ale acestui an cu rezultate îmbunătățite pentru toți parametrii. Performanța centrelor comerciale se află pe un trend ascendent, clădirile de birouri se apropie de un grad de ocupare de 100%, urmând să începem lucrările de construcție pentru proiectele noi: AFI Palace Brașov, care va include un centru comercial de 45.000 mp închiriabili și spații de birouri cu o suprafață închiriabilă de 25.000 mp, AFI Tech Park din București, de 50.000 mp închiriabili, și proiectul rezidențial AFI City din Bucureștii Noi. Ca urmare a unui venit operațional net (NOI) cu 13% mai mare, strategia noastră pe termen lung este să continuăm să înregistrăm o creștere constantă și sigură a venitului operațional net. Prin includerea proiectelor principale, portofoliul din România va crește la 300.000 mp de spații închiriabile”, a declarat David Hay, CEO AFI Europe România.

AFI a bătut palma cu Carrefour pentru hipermarketul din mallul pe care îl deschide anul viitor la Brașov CITEȘTE ȘI AFI a bătut palma cu Carrefour pentru hipermarketul din mallul pe care îl deschide anul viitor la Brașov

AFI Properties, compania mamă a AFI Europe, a înregistrat un venit operațional net de 38 de milioane de euro în primele 6 luni, similar cu rezultatele înregistrate în perioada similară a anului trecut. De asemenea, AFI Properties a înregistrat un profit de 38 de milioane de euro, reprezentând o creștere de 190% față de profitul din S1 2015.

În prezent, AFI Properties, prin subsidiarele sale, dezvoltă 200.000 mp de spații comerciale și 900 de unități rezidențiale, printre care centrul comercial și proiectul de birouri din Brașov și clădirile de birouri din Serbia, Polonia și Cehia.

AFI Europe operează în România din 2005.

viewscnt
Afla mai multe despre
afi cotroceni
rezultate
semestru