UPC România raportează 975.100 de clienți la finele celui de-al treilea trimestru al acestui an, în scădere cu 0,3% față de iunie 2018, potrivit datelor anunțate de grupul american Liberty Global. În schimb, numărul abonamentelor a urcat în ultimele trei luni cu 0,5%, la 2,089 milioane.
La finele lunii septembrie 2017, UPC România avea 1,32 milioane de clienți, cifră care includea datele pe segmentul DTH aferente Focus Sat, o companie controlată integral de operator din 2006. De asemenea, numărul abonamentelor se situa în urmă cu 12 luni la 2,37 milioane.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
La finele lunii septembrie 2018, segmentul serviciilor de telefonie fixă a înregistrat cel mai bun rezultat, sporul față de iunie 2018 fiind de 1,9%, la 567.800. În septembrie 2017, compania avea 519.600 de utilizatori de telefonie fixă.
Totodată, și serviciile de acces la Internet au avansat cu 0,5%, la 592.900, de la 589.800 în iunie 2018. În urmă cu 12 luni, compania avea 568.700 de clienți pe acest segment de piață.
Operatorul a obținut rezultate bune și pe zona serviciilor de televiziune digitală prin cablu, cu un plus de 1% față de iunie 2018, la 692.600. În urmă cu un an, acest indicator se situa la 663.400.
CITEȘTE ȘI Mega Image a început să distribuie clienților carduri de fidelitate. După înregistrare, clientul va primi o reducere de 10% la prima cumpărăturăTeleviziunea analogică a scăzut cu 3,9% față de iunie 2018, la 236.300. La finele lunii septembrie 2017, operatorul avea 263.800 de clienți pe segmentul televiziunii analogice.
Pe total, serviciile de televiziune analogică și digitală prin cablu au scăzut cu 0,3% față de iunie 2018, la 928.900 de utilizatori, dar au urcat cu 0,2% față de septembrie 2017.
UPC România este una dintre cele mai mari companii de telecomunicații prin cablu de pe piața locală.
CITEȘTE ȘI Telekom, Orange, Omnilogic, S&T România și Huawei vor să modernizeze serviciul de urgență 112Veniturile nete ale operatorului au crescut cu 6,5% în 2017, la 734,4 milioane de lei, de la 689,3 milioane lei în 2016.
Ĩn primul trimestru al acestui an, UPC România a înregistrat venituri de 190,7 milioane de lei, în creștere cu aproape 7% față de 178,4 milioane lei în primul trimestru al anului anului trecut, potrivit datelor transmise de companie. Cifra privind veniturile pe primul trimestru include și rezultatele Focus Sat.
Veniturile companiei au crescut cu 4,3% în al doilea trimestru al acestui an, la 163,4 milioane de lei, de la 156,7 milioane de lei în intervalul aprilie - iunie 2017. Operatorul menționa că cifra nu include veniturile Focus Sat, furnizorul de servicii de televiziune prin satelit (DTH).
Al treilea trimestru a adus operatorului venituri de 164,2 milioane de lei, în creștere cu 4% față de iulie - septembrie 2017. În primele nouă luni ale acestui an, veniturile UPC însumează 489,7 milioane de lei, cu 5% față de perioada similară a anului 2017.
CITEȘTE ȘI Înainte de listarea la bursă, proprietarii Electrogrup înființează o firmă în Statele UniteOperatorul român este afiliat la UPC Broadband, divizia europeană a Liberty Global, una dintre cele mai mari companii de comunicații prin cablu din lume.
Principalii concurenți ai UPC România sunt RCS&RDS și Telekom Romania Communications (fostul Romtelecom). Compania furnizează servicii de televiziune (digitală, prin satelit și analogică), internet în bandă largă și telefonie în aproximativ 300 de localități.