UPC România își notifică clienți că le scumpește abonamentul

UPC România își notifică clienți că le scumpește abonamentul
Thomas Dincă
Thomas Dincă
scris 17 oct 2018

UPC România, una dintre cele mai mari companii de telecomunicații prin cablu de pe piața locală, și-a anunțat clienți că, din luna noiembrie, le scumpește abonamentul cu 3,5 lei, cu argumentul că această modificare tarifară "reflectă o parte din creșterea semnificativă a costurilor de furnizare a serviciilor", și că, dacă nu sunt de acord, pot denunța unilateral contractul în 30 de zile.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

VIDEO&FOTO Anvelopele de iarnă Continental, rezultate de Top în cele mai complete teste europene de specialitate CITEȘTE ȘI VIDEO&FOTO Anvelopele de iarnă Continental, rezultate de Top în cele mai complete teste europene de specialitate
Urmărește-ne și pe Google News

Majorări de abonamente au fost semnalate și în cazul Telekom România și Orange TV (vezi mai jos).

"Stimate client,

Dorim să vă informăm că, începând cu factura lunii noiembrie, prețul lunar al abonamentului dumneavoastră pentru codul de client xxxxxxxx va crește cu 3.5 Lei  (TVA inclus).

Această modificare tarifară reflectă o parte din creșterea semnificativă a costurilor de furnizare a serviciilor.

În conformitate cu prevederile articolului 51 alineatul (7) din Ordonanța de Urgență nr. 111/2011 privind comunicațiile electronice, cu modificările și completările ulterioare, în cazul în care nu sunteți de acord cu această modificare, aveți dreptul de a denunța unilateral contractul, în termen de 30 de zile de la data primirii prezentei notificări, fără plata niciunor penalități sau despăgubiri. În acest sens, vă puteți prezența în orice magazin UPC pentru a depune cererea de reziliere", este mesajul transmis de UPC și intrat în posesia Profit.ro.

FOTO Atenție șoferi: De astăzi, în benzinării, carburanții vor avea noi etichete CITEȘTE ȘI FOTO Atenție șoferi: De astăzi, în benzinării, carburanții vor avea noi etichete

Contactați de Profit.ro, reprezentanții UPC au arătat că majorarea ar fi aplicată doar anumitor segmente de clienți.

Întrebați care parte dintre clienți este cea afectată de majorare și cine este scutit de această creștere, mai exact care este criteriul folosit, reprezentanții UPC nu au răspuns până la acest moment.

Notificarea prezentată mai sus a fost primită de o persoană ieșită la pensie care are un abonament UPC ce include atât servicii TV, cât și internet și telefonie fixă.

"UPC România își propune, în permanență, să le ofere clienților servicii de internet, televiziune și telefonie la cele mai înalte standarde prin investiții în infrastructura de ultimă generație și cele mai noi tehnologii. Strategia noastră este de a aduce cât mai multă valoare prin intermediul serviciilor oferite –  acces la viteze superioare de internet de până la 500 Mbps, o grilă de canale variată și extinsă care să răspundă nevoilor întregii familii și acces la conținutul preferat, oriunde și oricând.

Începând cu luna octombrie, pentru anumite segmente de clienți vor exista majorări de preț la factura lunară.  Ajustarea prețurilor reflectă o parte din creșterea semnificativă a costurilor pentru furnizarea serviciilor. 

Majorarea tarifului se aplică doar clienților care au fost informați de această modificare, în funcție de abonamentele existente și serviciile de care aceștia beneficiază. Toți clienții cărora li se modifică contractul de furnizare de servicii au fost notificați, în prealabil, în mod transparent și individual, prin mijloacele cerute de lege.

UPC România continuă să acopere o  importantă parte a creșterii de costuri, pentru a veni în întâmpinarea clienților", a comunicat compania.

FOTO Poșta Română lansează un nou serviciu. Clienții pot personaliza plicurile cu propriile imagini CITEȘTE ȘI FOTO Poșta Română lansează un nou serviciu. Clienții pot personaliza plicurile cu propriile imagini

În martie anul trecut, UPC a ridicat valoarea facturii lunare cu 2,23 lei, argumentând și atunci că majorarea reflectă o parte din creșterea costurilor de furnizare a serviciilor. Abonații au fost de asemenea informați că, dacă nu sunt de acord, pot denunța unilateral contractul în termen de 30 de zile, fără plata vreunor penalități sau despăgubiri.

Anunțul a fost precedat atunci de informarea că, tot din martie, sunt disponibile serviciile Play Familia și Connect 300, conținutul grilei de canale TV va fi modificat, viteza de internet va crește la 300 Mbps, iar beneficiile serviciului de telefonie vor rămâne neschimbate. Opțiunea de anulare unilaterală a contractului a fost varianta oferită abonaților dacă nu doresc noile servicii însoțite de creșterea tarifului. Unii dintre abonații care au primit notificarea nu au cerut însă noi servicii.

Din noiembrie, conform media-max, și Telekom România va majora abonamentul TV L, cu 1.43 euro pe lună, TVA inclus, nu pentru toți clienții, ci pentru cei care au contractat abonamentul până la 1 octombrie 2018. Pe 4 octombrie, conform sursei citate, Telekom a scos din grila de programe a abonaților TV M programele Telekom Sport 1, Telekom Sport 2, Look Sport și LookPlus și le-a introdus într-un pachet suplimentar care costă 1.24 euro pe lună, TVA inclus.

Și Orange și-a anunțat clienții că abonamentul pentru serviciul TV va fi majorat, cu 0,71 euro lunar, cu posibilitatea denunțării unilaterale a contractului în caz de refuz.

UPC România își notifică clienți că le scumpește abonamentul

În vara acestui an, UPC România a raportat 978.400 de clienți la finele celui de-al doilea trimestru, în creștere cu 3,5% față de iunie 2017 și cu 0,3% mai puțin față de martie 2018, variațiile fiind calculate fără cifrele privind clienții pe segmentul serviciilor de televiziune prin satelit (DTH), care sunt abonați ai Focus Sat, o companie controlată integral de operator din 2006.

La finele lunii martie 2018, compania avea 1,338 milioane de clienți, iar în iunie 2017 acest indicator se situa la 1,297 milioane. În ambele cazuri, cifra include și datele pe segmentul DTH.

UPC Holding BV Olanda, parte a grupului american Liberty Global, nu a inclus în raportarea pe trimestrul doi pentru operațiunile din România datele privind numărul de clienți pe segmentul serviciilor de televiziune prin satelit (DTH).

La finele lunii martie 2018, UPC România avea 356.500 de clienți DTH. În raportarea pe trimestrul doi, segmentul DTH numără 778.300 de clienți în patru țări, și anume România, Ungaria, Cehia și Slovacia. 

OFICIAL UPC România trece în proprietatea Vodafone. Britanicii cumpără activele Liberty Global din Germania și Europa de Est, pentru aproape 19 miliarde euro CITEȘTE ȘI OFICIAL UPC România trece în proprietatea Vodafone. Britanicii cumpără activele Liberty Global din Germania și Europa de Est, pentru aproape 19 miliarde euro

În privința numărului de abonamente, UPC România a consemnat o creștere de 5,7% față de iunie 2017, la 2,078 milioane, variația fiind calculată prin excluderea datelor privind segmentul DTH. Față de martie 2018, avansul a fost de 0,4%. În raportările Liberty Global pentru iunie 2017 și martie 2018, numărul de abonamente s-a situat la 2,318 milioane, respectiv 2,426 milioane.

Severina Pascu, fosta șefă a UPC România, a fost promovată la conducerea UPC Elveția CITEȘTE ȘI Severina Pascu, fosta șefă a UPC România, a fost promovată la conducerea UPC Elveția

UPC România este una dintre cele mai mari companii de telecomunicații prin cablu de pe piața locală.

Veniturile nete ale operatorului au crescut cu 6,5% în 2017, la 734,4 milioane de lei, de la 689,3 milioane lei în 2016.

Noul CEO UPC România, Mihnea Rădulescu, despre piața telecom B2B din Europa Centrala și de Est CITEȘTE ȘI Noul CEO UPC România, Mihnea Rădulescu, despre piața telecom B2B din Europa Centrala și de Est

Ĩn primul trimestru al acestui an, UPC România a înregistrat venituri de 190,7 milioane de lei, în creștere cu aproape 7% față de 178,4 milioane lei în primul trimestru al anului anului trecut, potrivit datelor transmise de companie. Cifra privind veniturile pe primul trimestru include și rezultatele Focus Sat.

Veniturile companiei au crescut cu 4,3% în al doilea trimestru al acestui an, la 163,4 milioane de lei, de la 156,7 milioane de lei în intervalul aprilie - iunie 2017. Operatorul menționează în comunicatul transmis joi că cifra nu include veniturile Focus Sat, furnizorul de servicii de televiziune prin satelit (DTH).

Operatorul român este afiliat la UPC Broadband, divizia europeană a Liberty Global, una dintre cele mai mari companii de comunicații prin cablu din lume.

Principalii concurenți ai UPC România sunt RCS&RDS și Telekom Romania Communications (fostul Romtelecom). Compania furnizează servicii de televiziune (digitală, prin satelit și analogică), internet în bandă largă și telefonie în aproximativ 300 de localități.

viewscnt
Afla mai multe despre
upc romania
focus sat
clienti
internet
cablu
telefonie fixa