UPC România a lansat pe piața locală platforma Horizon, care permite utilizatorilor operatorului prin cablu să aleagă când și unde urmăresc programele preferate, prin intermediul funcției Replay. Cele mai populare programe sunt disponibile timp de 7 zile după difuzare, atât pe televizorul principal, cât și pe device-uri mobile prin Horizon Go.
Mai mult, Horizon dispune de un portal de aplicații, printre care Cinemagia, Euronews sau Vimeo, prin intermediul cărora clienții au acces oricând la videoclipuri și informații de ultimă oră.
Fiind o platformă deschisă, UPC va introduce în permanență aplicații noi, atât locale cât și internaționale, de notorietate. De asemenea, UPC va pune la dispoziția dezvoltatorilor locali instrumentele necesare pentru a crea noi aplicații.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Horizon este un mediabox HD, acesta devenind principalul echipament pe care UPC îl va oferi clienților.
Interfața noului Horizon permite o navigare facilă, astfel că funcțiile de recomandare și căutare asigură o găsire rapidă a conținutului, indiferent dacă este vorba despre filme sau seriale, programe înregistrate sau în curs de difuzare.
Clienții care doresc să păstreze programele preferate înregistrate, pe o perioadă mai lungă de timp, au posibilitatea înregistrării pe un hard disk extern cu funcția DVR.
Serviciul Horizon are deja 2 milioane de abonați la nivel global.
CITEȘTE ȘI 100.000 de obiecte electrocasnice conectate la internet, folosite de hackeri pentru atacul informatic ce a paralizat SUAUPC România furnizează clienților de internet și televiziune și serviciul Horizon Go, prin intermediul căruia au acces la 60 de canale TV și pot viziona programele preferate de la TV pe orice dispozitiv, oriunde și oricând.
UPC România, membră a grupului american Liberty Global, susține că, în urma investițiile realizate, rețeaua companiei acoperă 2,672 milioane de case, în urcare cu aproximativ 10% față de iunie 2015.
Datele Liberty Global arată că operatorul român avea 1,25 milioane de clienți la finele primului semestru al acestui an, cu 4,4% mai mulți față de iunie 2015, dar similar cu nivelul atins la 31 martie.
UPC România este una dintre cele mai mari companii de telecomunicații prin cablu de pe piața locală, cu venituri de 142,4 milioane de euro în 2015, în creștere cu 9% față de anul precedent..
Operatorul român este afiliat la UPC Broadband, divizia europeană a Liberty Global, una dintre cele mai mari companii de comunicații prin cablu din lume.
Principalii concurenți ai UPC România sunt RCS&RDS și Telekom Romania Communications (fostul Romtelecom).
CITEȘTE ȘI iPhone 8 ar putea fi lansat în trei versiuni și ar urma să aibă ecran curbatCompania furnizează servicii de televiziune (digitală, prin satelit și analogică), internet în bandă largă și telefonie în aproximativ 300 de localități.
În 2015, afacerile operatorului au crescut cu 9%, la 536,1 milioane de lei, iar pierderile au urcat cu 11,4%, la 230,3 milioane de lei, potrivit datelor disponibile pe pagina web a Ministerului Finanțelor Publice.
În primul semestru al acestui an, operatorul român a înregistrat venituri de 339,5 milioane de lei, în creștere cu 9,8% față de iunie 2015, când acest indicator a atins 309,2 milioane de lei, potrivit datelor operatorului de cablu TV remise Profit.ro.
Ĩn moneda americană, veniturile companiei au totalizat în primul semestru 84,3 milioane de dolari, comparative cu 77,6 milioane de dolari în intervalul ianuarie – iunie 2015.