Fostul director general al Superlit a preluat conducerea diviziei Business a UPC România

Fostul director general al Superlit a preluat conducerea diviziei Business a UPC România

Bogdan Nițu, director divizia Business a UPC România

scris 4 oct 2016

Fostul director general al Superlit Bogdan Nițu a preluat, de la 3 octombrie, conducere diviziei Business a UPC România, înlocuintu-l pe Tiberius Popa, care din luna mai a acestui an ocupă funcția de director SME&Corporate a Vodafone România.

Popa și-a început activitatea la UPC România în septembrie 2002, potrivit datelor unei rețele de socializare profesională.

Urmărește-ne și pe Google News

Nițu are o experiență de aproape 20 de ani ĩn roluri de management și strategie de business ĩn cadrul unor companii precum Orange, Philips, Pipelife, Sunlight Systems și Superlit.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

El și-a ĩnceput cariera ĩn vânzãri, promovând ulterior ĩn poziții de top management, coordonând ĩntreaga activitate comercialã, financiarã, de marketing, producție, calitate, logisticã și resurse umane, ĩn industrii și domenii de activitate precum telecom, construcții, proiecte de infrastructurã, materiale electrice și echipamente tehnologice industriale.

ANCOM propune un mecanism de soluționare a litigiilor între deținătorii de rețele de comunicații și utilizatori CITEȘTE ȘI ANCOM propune un mecanism de soluționare a litigiilor între deținătorii de rețele de comunicații și utilizatori

UPC Business furnizează soluții de comunicații pentru companiile care doresc conexiuni stabile de mare vitezã, în mai multe localitãți din țară sau în mai multe sedii din același oraș.

Rețeaua acoperă cele mai importante orașe din România, incluzând București, Cluj-Napoca, Timișoara, Constanța și Iași.

Portofoliul UPC Business acoperă toate segmentele de piață, de la companii mici si mijlocii până la companii naționale și multinaționale.

Divizia UPC Business este prezentă în 12 țări din Europa, respectiv Olanda, Austria, Belgia, Marea Britanie, Germania, Elveția, Irlanda, Polonia, Cehia, Slovacia, România și Ungaria.

Cu 1,245 milioane de clienți, UPC România este una dintre cele mai mari companii de telecomunicații prin cablu de pe piața locală, cu venituri de 142,4 milioane de euro în 2015, în creștere cu 9% față de anul precedent.

Operatorul român este afiliat la UPC Broadband, divizia europeană a Liberty Global, una dintre cele mai mari companii de comunicații prin cablu din lume.

Principalii concurenți ai UPC România sunt RCS&RDS și Telekom Romania Communications (fostul Romtelecom).

Compania furnizează servicii de televiziune (digitală, prin satelit și analogică), internet în bandă largă și telefonie în aproximativ 300 de localități.

În 2015, afacerile operatorului au crescut cu 9%, la 536,1 milioane de lei, iar pierderile au urcat cu 11,4%, la 230,3 milioane de lei, potrivit datelor disponibile pe pagina web a Ministerului Finanțelor Publice.

viewscnt
Afla mai multe despre
upc
divizie
director