UniCredit Bank a actualizat aplicația de Mobile Banking, ce include o interfață îmbunătățită, mai ușor de utilizat și extra-opțiuni. Printre acestea, noua interfață permite gruparea tranzacțiilor în funcție de contul sau cardul din care au fost generate, blocarea și deblocarea cardurilor de debit sau de credit direct din aplicație, precum și un instrument de control al bugetului și de creare de obiective de economisire.
Versiunea actualizată a aplicației Mobile Banking permite clienților UniCredit Bank să își verifice mai ușor tranzacțiile pe care le realizează și să își blocheze, în caz de nevoie, sau să își deblocheze instant cardurile de debit sau de credit, arată banca într-un comunicat. Funcționalitatea poate fi utilă atât în cazul în care clientul pierde cardul, dar și în situația în care vrea să blocheze temporar accesul la bani unui apropiat care cunoaște codul PIN.
Aplicația conține și o opțiune care îi ajută să își stabilească obiective de economisire și să își analizeze cheltuielile personale.
“Mobile Banking reprezintă <<un vârf de lance>> al ofertei noastre pentru persoane fizice și este dezvoltată folosind cele mai recente standarde de securitate, asigurând o protecție sporită a datelor pentru clienții noștri. De altfel, până în prezent nu am înregistrat nici o fraudă prin intermediul Mobile Banking”, declară Septimiu Postelnicu, Șef Divizie Retail în cadrul UniCredit Bank.
CITEȘTE ȘI ING România lansează creditul de nevoi personale complet online, cu semnătură electronică: va schimba jocul în piațăTotodată, UniCredit Bank oferă și o versiune a aplicației dedicată întreprinderilor mici și mijlocii, liber profesioniștilor și persoanelor fizice autorizate – Business Mobile, care poate fi descărcată și utilizată de către antreprenori în paralel cu aplicația pentru conturi personale.
Ambele aplicații sunt dezvoltate folosind cele mai recente protocoale de securitate a datelor, astfel încât toate operațiunile realizate de către clienți prin Mobile Banking și Business Mobile sunt la fel de sigure ca și cele din sucursală, susține UniCredit.
Aplicațiile mobile ale UniCredit Bank nu au costuri de administrare, iar operațiunile de transfer realizate prin Mobile Banking au costuri cu 75% mai mici față de cele efectuate la ghișeu iar depozitele deschise digital au dobânzi mai mari față de cele constituite în sucursale.
Banca a lansat recent un pachet de cont curent care permite utilizatorilor de Mobile Banking să retragă numerar de la bancomatele oricărei bănci din România fără plata unui comision.