Florin Trandafirescu este, de astăzi, noul managing director Unilever South Central Europe. Înainte de această numire, el a condus operațiunile Unilever în Cehia și Slovacia, timp de 4 ani.
Românul îl înlocuiește pe Jarek Malinowski, care a deținut această poziție în ultimii patru ani. Cu o experiență profesională de aproape 25 de ani, Jarek Malinowski își va întrerupe cariera în Unilever pentru un an sabatic.
Absolvent al Institutului Politehnic București, Florin Trandafirescu are o experiență de peste 19 ani în Unilever, perioadă în care a deținut mai multe funcții de management, atât în cadrul Unilever South Central Europe, cât și al altor entități ale companiei.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
După ce a condus fabrica Unilever de la Ploiești și a fost implicat într-un proiect de Supply Chain în Marea Britanie, Florin Trandafirescu a preluat funcția de Director Supply Chain Unilever South Central Europe, iar ulterior a fost numit Vicepreședinte Supply Chain pentru Rusia, Ucraina și Belarus.
În 2008, Florin Trandafirescu a preluat funcția de director general al Inmarko Rusia, companie locală producătoare de înghețată, imediat după achiziția acesteia de către Unilever. După finalizarea procesului de integrare, în 2012, a fost desemnat Managing Director Unilever Cehia și Slovacia.
“Mă bucur să fiu din nou acasă. Mă întorc cu emoții și entuziasm în Unilever South Central Europe pentru a face parte dintr-o echipă care, în ultimii ani, a stat cu regularitate pe podiumul Unilever în Europa. Mi s-a reconfirmat că românii pun multă pasiune în business și știu că brandurile Unilever sunt realmente iubite, astfel încât mă simt deopotrivă mândru și privilegiat să fiu aici”, a declarat Florin Trandafirescu.
El va conduce operațiunile Unilever din 8 țări: România, Bulgaria, Serbia, Moldova, Macedonia, Albania, Kosovo și Muntenegru.
Unilever este unul dintre cei mai importanți furnizori mondiali de alimente și produse de îngrijire personală și a locuinței, prezent în peste 190 de țări, ajungând la 2 miliarde de consumatori în fiecare zi. Compania are 169.000 de angajați și a generat vânzări în valoare de 53.3 miliarde € în 2015. Peste jumătate (58%) din resursele companiei sunt îndreptate către piețele emergente sau în curs de dezvoltare. Unilever are mai mult de 400 de branduri printre care Dove, Knorr, Domestos, Hellmann, Lipton, Ben & Jerry, Magnum și Axe.