Compania franceză de cercetare de piață Ipsos, numărul trei mondial, a preluat subsidiara locală a Clintelica, un producător suedez de aplicații software pentru domeniul business.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Clintelica dezvoltă o aplicație de tip CRM (Customer Relationship Management) pentru gestionarea interacțiunilor dintre o companie și clienții acesteia.
În România, afacerile subsidiarei au atins anul trecut 1,81 milioane de lei, în ușoară creștere față de 2016, iar profitul net a urcat de 98.661 lei la 135.707 lei, potrivit www.termene.ro.
Numărul de angajați Clintelica în România a urcat anul trecut la 34, de la 27 în 2016.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Anchetă pe piața asigurărilor. Concurența suspectează UNSAR de facilitarea unei practici anticoncurențiale de majorare a tarifelor polițelor RCACele patru divizii GfK de cercetare ad-hoc (custom research) care fac obiectul tranzacției au împreună circa 1.000 de angajați în 25 de țări, respectiv Argentina, Australia, Austria, Belgia, Brazilia, Chile, China, Cehia, Elveția, Germania, India, Italia, Japonia, Marea Britanie, Mexic, Olanda, Peru, Polonia, România, Rusia, Singapore, SUA, Suedia, Ungaria și Turcia.
Veniturile celor patru divizii sunt estimate să depășească 200 milioane de euro în aceast an.
Ipsos, fondat la Paris în urmă cu 45 de ani, este al treilea mare jucător din domeniul cercetării de piață la nivel global, după Nielsen Company și Kantar Group, ambele cu sediul central în Marea Britanie.
Francezii sunt prezenți în 89 de țări, inclusiv în România, piață pe care activează din 1994.