Selgros pregătește al doilea magazin în format restrâns, la Alba Iulia

Selgros pregătește al doilea magazin în format restrâns, la Alba Iulia
Ana Maria Petcana
Ana Maria Petcana
scris 7 apr 2016


Selgros Cash&Carry România, unul dintre cei mai importanți operatori din comerțul românesc, a cumpărat un teren în Alba Iulia unde va construi al doilea magazin în format restrâns, primul urmând să fie lansat în curând la Târgu Mureș.

Magazinul va fi situat în apropierea cartierului Ampoi 3 și va fi inaugurat la începutul toamnei.

Urmărește-ne și pe Google News

Noile magazine au o suprafață de vânzare de 4.000 de mp, față de cei 10.000 mp cât au magazinele standard Selgros.

Sortimentul de mărfuri alimentare va fi același, iar gama de articole nealimentare mai restrânsă.

Selgros a revenit pe creștere în 2015 și vrea să mențină trendul și în acest an CITEȘTE ȘI Selgros a revenit pe creștere în 2015 și vrea să mențină trendul și în acest an

”Este un moment bun de reluare a expansiunii Selgros, pe fondul evoluției pozitive a consumului și a vânzărilor rețelei noastre. Ne propunem să fim mai dinamici și mai flexibili și să aducem serviciile și ofertele Selgros și mai aproape de clienți”, a declarat Alexandru Vlad, CEO Selgros Cash&Carry România.

Compania și-a început activitatea pe piața locală în 2001, iar în prezent deține 19 magazine în București, Brașov, Iași, Târgu Mureș, Oradea, Cluj, Ploiești, Timișoara, Craiova, Bacău, Galați, Brăila, Arad, Suceava și Constanța.

Ultima deschidere a unui magazin Selgros a avut loc în 2011 la Constanța, în urma unei investiții de 20 de milioane de euro.

Cifra de afaceri a Selgros Cash&Carry România s-a situat în 2014 la 2,8 miliarde lei.

Compania este parte a Transgourmet Holding AG, a doua cea mai mare rețea cash&carry și comerț en-gros din Europa, cu operațiuni în Elveția, Franța, Germania, Austria, Polonia, România și Rusia.

viewscnt
Afla mai multe despre
selgros
magazin
alba iulia