Retailerul german de încălțăminte Deichmann și-a lansat magazinul online și în România. Compania are în prezent 75 de magazine pe piața locală, iar anul trecut a înregistrat vânzări de 28,5 milioane lei (74 milioane euro), în creștere cu 12% comparativ cu 2014.
Potrivit site-ului Deichmann, livrarea comenzilor este gratuită indiferent de valoarea comenzii și se face prin FAN Courier în termen de 48 ore de la predarea acestora către curier. Returul este gratuit în magazinele rețelei.
Deichmann a intrat pe piața românească în 2007 și a devenit lider de piață, devansând rețeaua Leonardo, care a intrat între timp în faliment. Retailerul are în România 612 angajați.
CITEȘTE ȘI Retailerul turc LC Waikiki estimează că magazinul online, recent lansat în România, va genera vânzări de 5 milioane euro în primul anAnul trecut, Deichmann a deschis cinci magazine noi, iar în acest an are planificate 7 deschideri.
La nivel mondial, afacerile grupului german, înființat în 1913 și prezent în 23 de state europene și SUA, au crescut cu 8,3%, la 5,3 miliarde euro.