Retailerul de încălțăminte și accesorii din piele Il Passo a deschis un nou magazin în Capitală, în mall-ul ParkLake Plaza, ajungând astfel la 8 unități în București și la 16 în total.
Noua destinație pentru shopping are un concept special, cu un design special conceput pentru a le face clienților sesiunea de cumpărături cât mai frumoasă.
„Amenajarea magazinului Il Passo din incinta ParkLake se înscrie în noile tendințe de design interior, cu o atmosferă urban chic generată de finisajele în nuanțe calde de gri cu accente de alamă, catifea și modelul herringbone recurent. Mobilierul suplu îmbină forme austere, cu linii simple de inspirație scandinavă, iar finisajele luxoase, precum alama satinată, conferă întregului spațiu un aspect unitar, complex și rafinat. Tocmai de aceea credem că toți clienții noștri care ne trec pragul se vor simți foarte bine și experiența la cumpărături capătă o dimensiune mai umană, mult mai plăcută“, a declarat Petru Chiriac, Managing Partner Il Passo.
Magazinul din ParkLake se va întinde pe 139 de metri pătrați, compania investind 150.000 de euro în amenajare. În această unitate, vor lucra șase persoane.
CITEȘTE ȘI Brandul românesc de încălțăminte Il Passo va face în 2017 primii pași peste graniță, în Ungaria și Bulgaria, inițial în onlineRețeaua Il Passo numără 16 magazine, în Brașov, București, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Iași, Oradea, Ploiești și Timișoara, și două francize sub marca Tamaris.
Anul trecut, vânzările Il Passo s-au situat la 7,5 milioane euro, din care 600.000 euro numai în online, iar pentru acest an estimează un avans de cel puțin 10%.
Il Passo este un brand românesc înființat în anul 1999 și a devenit unul dintre cei mai mari retaileri de încălțăminte și accesorii din piele din România.