Centrul comercial Veranda, dezvoltat de compania Prodplast Imobiliare în zona Obor, va găzdui primul magazin din România al brandului francez de modă Tati, care face parte din grupul de francize de fashion Peeraj. Proiectul ajunge astfel la un grad de ocupare de 90%.
„Am intrat în linie dreaptă cu proiectul și ne pregătim de marea lansare din această toamnă. Majoritatea chiriașilor au preluat deja spațiile pe care le vor ocupa și lucrează la amenajarea magazinelor”, a declarat Andrei Pogonaru, dezvoltator al Veranda.
Magazinul Tati va ocupa un spațiu de 1.700 de metri pătrați în mallul Veranda, incluzând atât haine, cât și produse de înfrumusețare și pentru casă.
“Deschiderea primului magazin Tati în România în centrul comercial Veranda din Obor reprezintă o mișcare strategică a grupului nostru de a găsi platforma ideală pentru comercializarea produselor brandului francez”, a adăugat Marian Radu, reprezentant al grupului Peeraj.
CITEȘTE ȘI Andrei Pogonaru: Familia mea funcționează după un act constitutivPrintre chiriașii centrului comercial se mai numără H&M, C&A, CCC, Deichman, Triumf, Lora Shoes, Zaza și Le Cashmere Heritage.
Veranda va avea o suprafață închiriabilă de aproximativ 30.000 de metri pătrați, dintre care hipermarketul Carrefour va ocupa 10.000 de metri pătrați. În plus, vizitatorii vor beneficia de 15.000 de metri pătrați de spații verzi, unde se vor afla terase, locuri de joacă pentru copii și pentru practicarea sporturilor în aer liber și un patinoar. Printre chiriașii din zona de restaurante se numără Oro Toro, Pizza Coloseum, Salad Box, K-Grill, Rustic, Toan’s, Spartan, Starbucks și cofetăria Sweet by Marvio.
Investiția totală pentru dezvoltarea centrului comercial Veranda, proiectat de arhitecții englezi Chapman Taylor și Studio 10M, va ajunge la 60 de milioane de euro.