Renault își mută sediul din București în 2019 într-o clădire nouă de birouri, pentru a păstra angajații valoroși

Renault își mută sediul din București în 2019 într-o clădire nouă de birouri, pentru a păstra angajații valoroși
scris 3 nov 2016

Pentru prima oară de la venirea în România a grupului francez Renault, angajații din București ai companiei își vor desfășura activitatea într-o clădire nouă de birouri, începând din 2019, în partea de vest a Capitalei, potrivit unui comunicat publicat joi. Compania are nevoie de acest sediu pentru a păstra unii angajați valoroși nemulțumiți de condițiile oferite de companie în alte sedii din București.

Renault, care deține brandul românesc Dacia, are nevoie de un nou sediu într-o zonă mai ușor accesibilă pentru a crește retenția angajaților talentați, unii dintre ei nefiind mulțumiți de condițiile oferite de companie în alte sedii, potrivit unor surse consultate de News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News

”Din informațiile pe care le am, unii angajați ai Renault au preferat să plece pentru că nu erau mulțumiți de condițiile oferite în alte sedii. În plus, compania avea nevoie de spațiu suplimentar pentru a aduce și alți angajați. Acestea au fost și unele dintre motivele pentru care compania a luat decizia de a se muta într-un nou sediu, mai ușor accesibil, din 2019”, a afirmat o sursă avizată, pentru News.ro.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Până la ora publicării acestei știri, reprezentanții Renault nu au transmis o reacție oficială în legătură cu această informație.

Potrivit acelorași surse, omul de afaceri Liviu Tudor, care deține parcul West Gate, unde primul chiriaș a fost chiar Renault, s-a retras recent din cursa construirii unui nou sediu de aproape 40.000 de metri pătrați pentru toți cei 2.000 de angajați ai Renault din București, pentru că a fost nemulțumit de amânarea luării unei decizii clare de către companie.

CITEȘTE ȘI Metrorex va apela la o firmă de asigurări pentru a-i despăgubi pe călători în caz de accidente

”Liviu Tudor s-a retras pentru că cei de la Renault au întârziat să dea un răspuns clar în timp util. S-a ajuns în punctul în care, chiar dacă ar fi primit un răspuns clar, probabil nu ar mai fi avut timp să construiască în timp util acea clădire”, a spus una dintre sursele consultate de News.ro.

Renault a luat în calcul, până recent, cel puțin două opțiuni pentru viitorul sediu. Prima propunere a venit din partea omului de afaceri Simon Roth, care s-ar fi oferit să construiască sediul în Militari, iar cealaltă de la Liviu Tudor, cel mai mare proprietar român de birouri, care era dispus să construiască un nou sediu în parcul de birouri West Gate.

Recent, Tudor a semnat cu Renault prelungirea cu încă trei ani a contractului de închiriere existent în West Gate.

Renault are în România peste 16.000 de angajați, care își desfășoară activitatea la uzinele Dacia de la Mioveni, fabrica de matrițe Matrițe Dacia (Pitești), centrul de design Renault Design Central Europe (București), Renault Technologie Roumanie - București (care include Centrul Tehnic Titu), direcția comercială Renault Commercial Roumanie - București (inclusiv Centrul de Piese de Schimb Oarja) și Renault Credit International (București).

viewscnt
Afla mai multe despre
renault