Societatea Națională de Radiocomunicații (SNR) a consemnat în primul semestru al acestui an o cifră de afaceri de 140,43 milioane de lei, în creștere cu 14,4% față de iunie 2016, potrivit datelor consultate de Profit.ro.
În privința rezultatului activității, operatorul a revenit pe plus, cu un profit de 13,8 milioane de lei, de la o pierdere de 7,05 milioane de lei la 30 iunie 2016, pe fondul scăderii marginale a cheltuielilor de exploatare și înjumătățirii cheltuielilor financiare.
SNR avea 1.345 de salariați la 30 iunie, de la 1.400 la finele primului semestru al anului 2016.
Cu afaceri de 258,6 milioane de lei în 2016, în scădere cu 7,9% față de 2015, SNR este cel mai mare jucător local în domeniul broadcasting-ului (difuzare și transport programe radio și TV). De asemenea, sub brandul Radiocom, SNR este furnizor de rețele și servicii de comunicații, transfer de date și Internet.
În intervalul 2010 – 2016, societatea a înregistrat pierderi în fiecare an, care, cumulat, au depășit 150 milioane de lei.