Orange Romania a înregistrat, în primele nouă luni ale anului, venituri de 697 milioane de euro, în creștere cu 3,2% față de perioada ianuarie-septembrie 2014, a anunțat liderul pieței locale de telefonie mobilă.
“Veniturile Orange România în trimestrul al treilea al acestui an au fost de 243,2 milioane de euro, înregistrând o creștere de 7% față de trimestrul al treilea din 2014. De la începutul acestui an, veniturile companiei au totalizat 697 milioane de euro, în creștere cu 3,2% față de perioada similară a anului trecut”, se arată într-un comunicat al operatorului, remis Profit.ro.
Numărul clienților a scăzut cu 2,2% în perioada analizată, la 10,284 milioane. În trimestrul al treilea, portofoliul de utilizatori a crescut cu 79.000 față de 30 iunie.
“Serviciul Orange TV a avut o evoluție constantă atât pe partea numărului de utilizatori, cât și pe cea de conținut și inovație. În prezent, peste 250 000 de abonați au acces la programele Orange pe televizor. De asemenea, portofoliul de canale a fost îmbunătățit prin adăugarea de noi posturi TV. În iulie s-a lansat o nouă versiune a aplicației TV Go pentru Android (...)”, se mai spune în comunicat.
Traficul de internet mobil 4G a crescut cu 60% comparativ cu trimestrul al doilea al acestui an și de 6 ori comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
Rețeaua 4G a Orange Romania acoperă 96% din populația urbană și 71% pentru populația națională (peste 4.200 de localități).
În București, se mai spune în comunicat, operatorul a a finalizat în luna septembrie un proiect major care a sporit cu 50% capacitatea rețelei.
În al treilea trimestru al anului, numărul de smartphone-uri 4G vândute a fost aproape dublu comparativ cu vânzările din trimestrul trei al lui 2014, iar vânzările de tablete 4G au fost de 4 ori mai mari.
Parte a grupului de telecomunicații Orange (Franța), Orange România este liderul pieței locale de telefonie mobile după numărul de clienți și cifra de afaceri aferente anului 2014.