Liu, Huawei Technologies Romania: Smart city nu este un concept de marketing, ci ceva palpabil, care aduce eficiență în activitățile unui oraș

Liu, Huawei Technologies Romania: Smart city nu este un concept de marketing, ci ceva palpabil, care aduce eficiență în activitățile unui oraș
scris 16 mai 2017

Smart city este un concept care urmărește eficientizarea, prin intermediul soluțiilor IT&C, a interacțiunilor dintre locuitorii săi, administrație și mediul de afaceri local, a declarat Kevin Liu, directorul general al Huawei Technologies Romania, prezent la un eveniment al companiei de prezentare a echipamentelor și soluțiilor dedicate conceptului.

“Smart city nu este un concept de marketing, ci ceva palpabil. Smart city este sistemul nervos al unui oraș, o platformă deschisă la care se pot conecta aplicațiile diverselor instituții publice pentru a face face schimb de informații. Huawei a dezvoltat echipamente și aplicații dedicate acestui concept și credem că putem furniza valoare primăriilor, și implicit cetățenilor, care decid să introducă acest concept în activitatea desfășurată”, a spus Liu.

Urmărește-ne și pe Google News

Potrivit acestuia, soluțiile Smart city pot conduce la îmbunătățirea  calității serviciilor publice, creșterea nivelulului de confort al cetățenilor, eficientizarea consumurilor de resurse și reducerea cheltuielilor publice pe termen mediu și lung.

Ce vor cel mai mult liderii de business și șefii de HR din România de la angajați – să fie dispuși constant să învețe CITEȘTE ȘI Ce vor cel mai mult liderii de business și șefii de HR din România de la angajați – să fie dispuși constant să învețe

"Proiectele de tip Smart City devin tot mai integrate și mai complexe. De aceea, aveți nevoie de platforme pentru a integra toate aceste proiecte. Huawei furnizează tehnologia necesară dezvoltării unui centru neuronal care să alimenteze orașele inteligente. Credem că Guvernul din România și autoritățile române vor fi deschise implementării de soluții Smart City, ca o modalitate firească de a crea condiții mai bune de viață pentru cetățeni”, a mai spus Liu.

Soluțiile Smart City ale Huawei au fost implementate în peste 100 de orașe din peste 40 de țări. Pentru a încuraja colaborarea în sprijinul dezvoltării a cât mai multe orașe inteligente, Huawei a creat șapte centre Open Labs, disponibile la nivel global.

Soluția Smart city propusă de Huawei înglobează tehnologii de tip Cloud, rețele, tehnologii de administrare a platformelor, alături de sisteme de securitate robustă.

Prezent la eveniment, Nick Guang Lu, director la Huawei Technologies, a afirmat că, în numeroase orașe, datele din diferite sisteme informtice nu comunica între ele.

“Prin echipamentele create, noi vrem să le punem în comunicare. Huawei a investit foarte mult în dezvoltarea echipamentelor destinate conceptului Smart city, care asigură o analiză complexă a datelor și pot aduce conducătorilor orașelor informațiile necesare unui management eficient al activităților instituțiilor publice, cum ar fi cele legate de trafic, de consumul de energie electrică, de nivelul noxelor existent în atmosferă”, a spus reprezentantul Huawei.

Germanos Telecom Romania își majorează capitalul cu aproape 17 milioane euro CITEȘTE ȘI Germanos Telecom Romania își majorează capitalul cu aproape 17 milioane euro

Cu 170.000 de angajați, Huawei este un furnizor de top la nivel global în domeniul soluțiilor de tehnologie pentru informații și comunicații (IT&C).

Soluțiile, produsele și serviciile IT&C sunt utilizate în peste 170 de țări și regiuni, deservind mai mult de o treime din populația lumii.

Fondată în 1987, Huawei este o companie privată, deținută integral de către angajații săi.

Huawei a intrat pe piața din Europa în 2000, iar din 2003 compania este prezentă și în România.

viewscnt
Afla mai multe despre
huawei
smart city
concept
echipamente