Huawei Technologies Co Ltd a devenit, în 2015, al treilea producător mondial de smartphone-uri, îndeplinindu-și obiectivul de a vinde 100 de milioane de telefoane mobile inteligente până la finele anului, transmite Bloomberg.
Livrările celui mai mare brand de telefonie mobilă din China au crescut, în 2015, cu 33%, și s-au apropiat de liderii pieței, Samsung și Apple.
Huawei și-a extins activitatea din SUA în Europa pentru a concura cu Apple și Samsung, în timp ce încetinirea vânzărilor din China a afectat rezultatele rivalelor chineze Xiaomi și Lenovo. Obiectivul Huawei este de a vinde 60% din smartphone-uri peste hotare, pentru a genera venituri de aproximativ 16 miliarde de dolari din vânzarea telefoanelor.
Potrivit firmei de cercetare de piață Gartner, în trimestrul III din 2015, Huawei controla 7,5% din piața mondială de smartphone-uri, în urma Samsung (24%) și Apple (13,5%).
'Sperăm că vom reuși să susținem creșterea noastră și în 2016', a afirmat He Gang, director în cadrul Huawei.
Anul trecut, Huawei a livrat 75 de milioane de smartphone-uri, sub ținta inițială de 80 de milioane de unități.
Pe plan global, cota de piață a Huawei a urcat anul acesta la 9% și a trecut de 15%, în China. Conform unui raport publicat, marți, de Huawei, investițiile în cercetare - dezvoltare (R&D) s-au ridicat, anul trecut, la 40,8 miliarde de yunai, aproximativ 14,2% din veniturile anuale ale companiei.
Huawei este al treilea mare vânzător de smartphone-uri pe piața din China, după Apple și Xiaomi, precum și unul dintre cei mai mari producători mondiali de echipamentele de telecomunicații.
Sursa: Agerpres