Vânzările de smartphone-uri Huawei au crescut anul trecut cu 70%, la peste 20 miliarde de dolari

Vânzările de smartphone-uri Huawei au crescut anul trecut cu 70%, la peste 20 miliarde de dolari
scris 5 ian 2016

Veniturile Huawei Technologies Co din vânzările de smartphone-uri și alte produse de consum au crescut anul trecut cu aproximativ 70%, la peste 20 miliarde de dolari, datorită evoluțiilor foarte bune pe piețele din China, Europa și America Latină, a anunțat marți Richard Yu, director în cadrul companiei chineze, transmite MarketWatch.

"În următorii trei - cinci ani, majoritatea producătorilor de telefoane mobile ar urma să dispară din cauza concurenței acerbe de pe piață. Huawei va fi unul din cei doi sau trei producători de telefoane mobile care vor supraviețui. Cred că vom deveni numărul unu în industrie", a afirmat Richard Yu.

Urmărește-ne și pe Google News

Huawei Technologies Co Ltd, unul din cei mai mari producători de echipamente de telecomunicații din lume, a înregistrat o creștere rapidă în ultimii ani ca brand de smartphone-uri.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

În 2015, Huawei a devenit al treilea producător mondial de smartphone-uri, îndeplinindu-și obiectivul de a vinde 100 de milioane de telefoane mobile inteligente până la finele anului. Livrările celui mai mare brand de telefonie mobilă din China au crescut în 2015 cu 33% și s-au apropiat de liderii pieței, Samsung și Apple.

Potrivit firmei de cercetare de piață Gartner, în trimestrul trei din 2015 Huawei controla 7,5% din piața mondială de smartphone-uri, în urma Samsung (24%) și Apple (13,5%). Livrările Huawei au urcat cu 61% în perioada iulie - septembrie 2015, depășind cu mult avansul pieței, de 6,8%, arată datele IDC.

Veniturile totale ale Huawei au crescut în 2015 cu 35,3%, la 390 miliarde de yuani (59,67 miliarde de dolari), a anunțat săptămâna trecută grupul chinez. Până în 2018 compania vrea să ajungă la venituri totale de 70 miliarde de dolari.

Sursa: Agerpres

viewscnt
Afla mai multe despre
huawei
smartphone