Profit.ro a lansat seria de articole ”INVESTIM ÎN SPORT”, aducând în centrul atenției eforturile făcute de diversele companii și branduri pentru a susține sportul românesc, într-un context în care statul nu găsește întotdeauna resursele de care este nevoie pentru a avea performanță în domeniu. În episodul de astăzi – Herbalife.
Herbalife este o companie de vânzări directe prin metoda Multi Level Marketing, înființată în 1980, în prezent având operațiuni în peste 90 de țări, inclusiv România, și 10.000 de angajați.
Compania promovează stilul de viață sănătos nu doar prin produsele sale, destinate controlului greutății, ci și prin susținerea sportului atât la nivel mondial, cât și la nivel local. Portofoliul Herbalife cuprinde peste 2.000 de produse.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
„Herbalife promovează stilul de viață sănătos și activ care este susținut de o nutriție echilibrată. Știm cât de importantă este nutriția de calitate pentru performanța sportivă, astfel că am stabilit parteneriate solide cu federații și entități sportive la nivel mondial”, spune Romeo Căzănescu, Country Director Herbalife RO, MD, BG & HU.
În România, adaugă el, Herbalife este de peste 10 ani, sponsor oficial în nutriție al Lotului Național Olimpic de Canotaj al României, sportivi care au obținut cele mai mărețe victorii la cele două ediții precedente ale Jocurilor Olimpice.
În plus, compania are în derulare și un parteneriat cu Farul Constanța, campioana României sezonul 2022-2023 și cea mai tânără echipă campioană din Europa, cu Ciprian Bălănescu, multiplu campion național la duatlon si triatlon, și cu Dorin Alexe, dublu campion european la karate.
„La nivel internațional amintim doar colaborările cu renumitul Cristiano Ronaldo, Virat Kohli, sportivii echipelor de fotbal Atlético de Madrid Femenino și LA Galaxy. Suntem onorați să fim alături de campioni și să împărtășim valori comune privind nutriția de calitate”, mai spune acesta, adăugând că Herbalife prioritizează sporturile care se aliniază cu mesajul său principal, axat pe fairplay, transparență și o continuă implicare pentru a obține performanța dorită.
CITEȘTE ȘI INVESTIM ÎN SPORT Raluca Dascălu, JYSK România: Trebuie investit în proiecte care să atragă copiii către sport și în strategii care să crească performanțele sportivilor țării. Din păcate, suntem un popor care mai mult privește sport decât îl practică„Prima colaborare pe care am stabilit-o în România a fost cea cu Ciprian Bălănescu în 2014, cel care a ajuns între timp multiplu campion national la duatlon și triatlon, urmată, tot în 2014, de cea cu lotul de canotaj al României.
La început am avut parteneriat doar cu echipajul dublu vâsle feminin categoria ușoară, în 2018 am devenim sponsorul oficial în nutriție al întregului lot feminin de canotaj, pe durata pregătirii pentru Jocurile Olimpice, iar, în septembrie 2019, sponsorizarea s-a extins și la lotul masculin”, afirmă Romeo Căzănescu.
În 2015, compania a stabilit un parteneriat cu Farul Constanța, iar în 2021 cu Dorin Alexe, dublu campion european la karate.
„Pe 14 iunie 2014, la Buftea s-a desfășurat și prima ediție a competiției Herbalife Triatlon Buftea. Ne dorim să devenim parteneri în nutriție și în cazul altor discipline sportive ai căror sportivi au nevoie de o nutriție adecvată”, mai spune acesta.
Prin aceste parteneriate, continuă el, sportivii beneficiază de gamă de produse de nutriție sportivă Herbalife24®, care este dezvoltată de echipele de experți ale companiei, fiind certificată ‘Informed Sport’.
„Asta înseamnă că poate fi folosită cu încredere de către sportivii de performanță, având la activ teste riguroase care atestă că nu conține ingrediente interzise. Peste 300 de oameni de știință asigură calitatea și respectarea strictă a reglementărilor guvernamentale și se efectuează peste 300.000 de teste asupra produselor Herbalife în fiecare an pentru a verifica puritatea ingredientelor, valoarea nutrițională și gustul”, explică Romeo Căzănescu.
„Performanța sportivă este aspirațională pentru fiecare dintre noi, în special pentru persoanele care au un stil de viață activ. O mare parte dintre consumatorii produselor noastre îi percep pe sportivi ca un model de urmat, le urmăresc traiectoria profesională și îi susțin la marile competiții.
Faptul că Herbalife este parte a reușitelor lor reprezintă un mare atu pentru noi, în special în ceea ce privește credibilitatea calității produselor noastre, produse certificate Informed Sport, deci sigure pentru sportivii de performanță și nu numai. Ele sunt incluse în protocolul zilnic al sportivilor și îi ajută să aibă o hidratare optimă, să asimileze vitaminele și mineralele de care organismul are nevoie, dar și să obțină necesarul de proteine și aminoacizi”, completează el.
CITEȘTE ȘI INVESTIM ÎN SPORT Andrei Diaconescu, co-fondator One United Properties: România are potențialul de a deveni unul dintre liderii șahului european și mondial. Finanțările merg în general, din păcate, doar către sporturile populareÎn plus, companiile care se implică în sprijinirea sportului contribuie și la obținerea performanțelor sportive, reușite care generează modele aspiraționale pentru oameni, mai adaugă acesta.
„Promovăm un stil de viață sănătos, creăm modele pozitive, care sunt apoi urmate de populație. Prin sprijinirea sportului și a programelor de acest tip, companiile pot contribui la formarea unei generații sănătoase, mai bine pregătite pentru viață, la îmbunătățirea calității vieții fapt ce are un impact pozitiv asupra forței de muncă, a productivității unei țări și la reducerea costurile de sănătate pe termen lung. O populație sănătoasă și activă este un mare atu pentru dezvoltarea unei națiuni”, subliniază Romeo Căzănescu, care observă că în ultimii ani a crescut sprijinul financiar acordat federațiilor sportive, atât din partea autorităților, cât și a companiilor private
Totuși, potrivit acestuia, este nevoie de o mai mare implicare și de programe de dezvoltare pentru a susține performanțele sportivilor de elită.
„Am remarcat cu toții cât de multă bucurie a fost transmisă de milioane de oameni pe social media anul acesta în urma reușitelor sportivilor noștri la Jocurile Olimpice și la campionatele mondiale.
CITEȘTE ȘI INVESTIM ÎN SPORT Sergiu Mircea, BT: În ultimii ani am direcționat către sport aproximativ un sfert din bugetele anuale de publicitate și sponsorizare. Investiția în sport, gestionată bine și cu obiective pe termen lung, are un ROI bunÎntreaga națiune are nevoie de astfel de modele de urmat, iar performanța trebuie susținută ani la rând inclusiv din punct de vedere financiar. Este nevoie de o modernizare a infrastructurii pentru a facilita accesul la sport pentru tineri și crește oportunitățile de antrenament pentru sportivi de performanță.
Tocmai de aceea noi suntem mândri de faptul că Herbalife se implică, de mai bine de un deceniu, în sprijinirea sportivilor care aduc o asemenea bucurie unei țări întregi și ne angajăm să continuăm să facem astfel pentru generațiile ce vor urma”, afirmă el.
Herbalife a înregistrat în 2023 vânzări de peste 5,1 miliarde de dolari la nivel global.