Amazon.com a lansat joi prima sa brățară de fitness și o aplicație, Halo, pentru a concura Apple, Fitbit și Samsung pe o piață tot mai aglomerată a produselor de monitorizare a activităților sportive, transmite Reuters.
Brățara Halo, care nu are un ecran, spre deosebire de majoritatea produselor concurente, are un preț de 99,99 de dolari, iar abonamentul la aplicație este de 3,99 de dolari pe lună, potrivit Amazon.
Dezvoltarea pieței brățărilor pentru fitness i-a determinat pe giganți ai tehnologiei precum Apple și Samsung să introducă multe funcții sofisticate pentru monitorizarea sănătății, inclusiv electrocardiograma și un senzon pentru tensiunea arterială, scrie News.ro.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În schimb, Amazon folosește o tehnologie relativ nouă pe piață, numită analiza tonului, care evaluează tonul utilizatorilor în timpul conversațiilor. Când este activată, un microfon de pe brățară detectează emoțiile precum fericirea, confuzia sau afecțiunea utilizatorului, în funcție de tonul acestuia.
Rămâne de văzut dacă utilizatorii vor folosi această funcție sau dacă vor apărea îngrijorări legate de piața privată. Amazon a anunțat că tehnologia este proiectată astfel încât să protejeze viața privată.
Brățara rezistentă la apă, a cărei baterie are o durată de 7 zile, mai conține un accelerometru, un senzon de temperatură, o funcție de monitorizare a ritmului cardiac și o funcție de măsurare a procentajului de grăsime din corp.
Google, parte a grupului Alphabet, se implică la rândul său pe piața tehnologiei pentru fitness. În luna noiembrie 2019, Google a anunțat că va cumpăra compania Fitbit, pentru 2,1 miliarde de dolari, un acord care este evaluat în prezent de autoritățile de reglementare.
Piața este aglomerată și de oferte mai ieftine, din partea grupurilor chineze Huawei Technologies și Xiaomi.