Orice consumator de vestimentație de lux croită pe comandă (bespoke) a auzit de Savile Row și cunoaște reputația atelierelor de croitorie masculină din Londra și Milano. Foarte puțini știu însă că aceleași standarde ale calității sunt disponibile și în București, la un preț extrem de avantajos prin comparație cu celebrele croitorii occidentale.
Un astfel de loc în București este SARTO bespoke, un brand 100% românesc, unde bărbații au acces la produse și servicii de top și unde un costum este rezultatul unei manopere ce depașeste 60 de ore de măiestrie.
Să dezvolți infrastructura necesară pentru un business ce deservește nișa de lux și să menții o rată de satisfacție a clientului de peste 90% nu este un lucru simplu de realizat; de aceea, în cei aproape 10 ani activitate, SARTO bespoke și-a perfecționat continuu oferta.
Raportându-se la cele mai exigente standarde ale bărbaților care pentru un costum pe comandă obișnuiau să călătorească în Anglia sau Italia, brandul a reușit să aducă în România ingredientele de succes ale marilor case de modă internaționale.
Astfel, clienții SARTO beneficiază de licențe și țesături de la producători cu renume mondial (Scabal, Loro Piana, Ermenegildo Zegna), măiestria unor croitori cu peste 30 de ani de experiență și consiliere de la specialiști cu o vechime de peste 10 ani în domeniu. La acestea se adaugă un set de servicii integrate, specifice unui concierge vestimentar de lux: audit de garderobă, personal shopping, retuș, servicii de întreținere a hainelor și multe altele.
În timp ce calitatea se aliniază cu standardele din străinătate, prețul este cel care face o diferență imposibil de ignorat. Dacă un costum cumpărat din Milano pornește de la 4000 euro, iar unul din Londra pornește de la 5500 euro, un costum SARTO croit pe comandă are prețul de pornire 1100 euro, iar unul produs pe măsură (su misura), pornește de la 620 euro.
Pentru un om de business, atent la fiecare investiție făcută, aceasta este cu adevărat combinația câștigătoare. Drept urmare, un procent semnificativ din clienții SARTO sunt bărbați aflați în România în scopuri de business sau relaxare, ce au grijă să pună pe agendă o vizită la atelier, așa cum, până de curând românii obișnuiau să meargă la croitor în străinătate.
SARTO nu se oprește însă la croitoria clasică și aduce un plus de dinamism în garderoba bărbaților prin produse cu un look modern de o calitate excepțională. Așa au luat naștere colecțiile casual, care pun în prim plan jeanșii, blazerele, sacourile deconstruite, cămășile relaxate și pantofii casual-sport în stil trainer sau sneaker.
La întrebarea “Ce altceva își mai poate dori un bărbat în garderobă?”, artizanii brandului SARTO răspund fără ezitare “Ceva mereu nou, fresh și performant, ceva la care noi lucrăm deja.”.