Apple intenționează să difuzeze producțiile sale de filme mai întâi în cinematografe, timp de mai multe săptămâni, înainte ca acestea să fie disponibile în serviciul de streaming TV, a relatat Wall Street Journal, transmite Reuters, preluată de News.ro.
Surse citate de publicație au spus că prin intermediul unor acorduri în acest sens Apple speră să atragă mai ușor regizori și producători importanți.
Între producțiile importante care vor fi lansate la jumătatea anului 2020 se află și filmul “On the Rocks” al Sofiei Coppola, care îl are în distribuție pe actorul Bill Murray, realizat în parteneriat cu A24, producătorul “Moonlight”.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Apple, nou intrată în războiul streamingului TV, intenționează să lanseze Apple TV+ pe 1 noiembrie, pentru 5 dolari pe lună, serviciul urmând să concureze cu rivali precum Netflix și Disney+, al grupului Walt Disney.
Ambele companii concurente au biblioteci vaste și ani de experiență în producții de succes, dar au abordări diferite pentru modul în care lansează conținutul.
Anul trecut, Netflix a început să lanseze filme originale precum ”Roma”, “Bird Box” și “The Ballad of Buster Scruggs” cu o prezență limitată în cinematografe, înainte de a fi disponibile prin serviciul de streaming.
Netflix nu a reușit să ajungă la un acord cu marile lanțuri de cinematografe, care ar prefera ca filme precum “The Irishman”, regizat de Martin Scorsese, să fie difuzate în sălile de cinema timp de luni de zile, înainte de a fi disponibile online.
CITEȘTE ȘI Arabia Saudită deschide ușile pentru turiștii străini cu noi vize și țintește 100 de milioane de turiști până în 2030. Imagini din zonele turistice, proiectate pe Burj KhalifaÎntr-o victorie pentru Netflix și alte servicii de streaming, Academy of Motion Picture Arts and Sciences a votat în acest an să nu schimbe regulile referitoare la obligativitatea ca peliculele nominalizate la Oscar să fie difuzate în cinematografe o perioadă minimă de timp.
Unii regizori cunoscuți au obiectat față de ideea ca filmele să fie văzute mai mult pe ecrane mici, iar strategia Apple ar putea să ajute compania să concureze cu studiourile de la Hollywood pentru atragerea de talente.
Apple cheltuiește în acest an 2 miliarde de dolari pentru conținut original, dar este cu mult în urma Netflix, care a anunțat un buget de 10 miliarde de dolari pentru conținut și 151 de milioane de abonați contra cost.
Apple nu a răspuns solicitărilor de informații.