iHunt Technology Import Export Ploiești, producător sub brand propriu de telefoane mobile, a consemnat în primul semestru al acestui an o creștere a cifrei de afaceri de 52,4%, la 14,73 milioane de lei. Profitul net obținut în perioada analizată a fost de 1,88 milione de lei, de la o pierdere de 614.196 lei la 30 iunie 2019.
"Optimismul cu care am început anul 2020 a fost confirmat de rezultate încă din Q1 2020, în care profitul net de 590.000 lei s-a ridicat la aproape nivelul întregului profit al anului 2019. Deși Q2 2020 a reprezentat o perioadă extrem de dificilă pentru mediul de afaceri românesc, creșterea afacerii iHunt și a profitabilității sale s-a accelerat și doar în următoarele trei luni (Q2) am raportat un profit de 1,5 milioane de lei brut (1,3 milioane de lei net) care depășește valoarea capitalului social al iHunt", scrie în raportul semestrial al companiei.
Din perspectiva poziției pe piață, brandul iHunt a câștigat o cotă de piață din ce în ce mai mare în România și a început să capete tracțiune solidă și pe alte piețe precum Ungaria și Bulgaria, unde vânzările sunt cu peste 300% mai mari ca în primul semestru al anului 2019.
"În acest moment, putem afirma că iHunt este lider de piață în România pentru gama de telefoane rezistente și deține o cotă din ce în ce mai mare și pe sectorul de telefoane accesibile “entry-level”, unde avem – și ne dorim sa menținem – “primul preț în piață”, din perspectiva raportului specificații tehnice/preț. Acest lucru este posibil în primul rând datorită echipei iHunt din China care reușește să păstreze relații foarte strânse cu mai mult de 10 fabrici unde ansamblăm propriile produse și datorită căreia putem vinde profitabil în Europa la prețuri semnificativ mai mici decât majoritatea brandurilor de telefoane chinezești prezente pe aceleași piețe ca și noi", se arată în document.
CITEȘTE ȘI ANCOM a primit o singură ofertă pentru noul sediu, dar neconformă. Posibil ca procedura să fie reluată în viitorÎn cursul primelor șase luni ale acestui an, echipa iHunt a dezvoltat o nouă generație de telefoane mobile iHunt, dar a și completat oferta cu diverse produse smart-home și smart-living, precum roboți autonomide curățenie. Ponderea produselor iHunt în totalul vânzărilor din S1 a ajuns la 94,81%.
În 2019, compania a înregistrat o ușoară creștere a business-ului, de 1%, la 24,93 milioane de lei, iar profitul net a urcat cu 31,3%, la 633.509 lei.
iHunt technology Import Export Ploiești a fost înființată în anul 2015 și are ca obiect de activitate comerțul cu amănuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin internet.
Firma a început în 2015 cu activitate de distribuire de telefoane mobile fabricate din China, dar din 2017 a început și vânzarea de aparate sub marcă proprie. În 2018, telefoanele marca iHunt reprezentau 80% din vânzările firmei.
CITEȘTE ȘI O clientă UBER din București, rănită la cap în urma unei călătorii, a cerut daune morale de 25.000 euro. Motivarea instanței, care a respins cererea: UBER este o aplicație, nu transportator!În februarie 2018, Profit.ro a anunțat în premieră că iHunt Technology Import Export Ploiești se va lista la cota Aero a Bursei de Valori București, banii atrași în urma operațiunii urmând să susțină dezvoltarea gamei de produse electronice sub brandul iHunt.
“Am decis începerea procedurii de listare la Bursa de Valori București pe piața Aero pentru a atrage în acționariat noi parteneri strategici. Cu banii atrași din listare se dorește dezvoltarea gamei de produse electronice sub brandul iHunt. Vizăm oferirea spre vânzare a unui număr de acțiuni reprezentând între 10% și 25% din companie”, spunea atunci Cezar Cătălin Stroe, șeful companiei și acționar majoritar.
Cinci luni mai târziu, un pachet de 10% din acțiunile iHunt a fost vândut la BVB.