Grupul suedez H&M, prezent în România cu magazinele cu același nume, a anunțat oficial, în raportul publicat astăzi, extinderea cu brandul premium COS în România, zvonurile existând încă din 2014.
”Principalul focus al acestei expansiuni este COS, care va deschide cele mai multe magazine pe piețele în care este prezent, dar va deschide și magazine și pe cinci piețe noi: Cehia, Romania, Letonia, Malaezia și Arabia Saudită (franciză)”, se arată într-un raport al H&M.
Compania nu precizează însă data exactă și unde va fi situat.
Brandul COS a fost lansat în 2007 și până în prezent a deschis 153 de magazine, în locații atent alese, potrivit companiei. Ca și categorie de preț se situează la nivelul brandului Massimo Dutti al Inditex (care deține și Zara).
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Grupul suedez deține în portofoliu șase branduri: H&M, Cos, Monki, Weekday, Cheap Monday și &Other Stories. În România, compania este prezentă din 2011 cu 42 de magazine H&M, câteva având inclus și departamentul Home.