Guess, unul dintre cei mai mari retaileri de modă din lume, cu sediul la Los Angeles, intră în România cu o firmă de distribuție proprie, operațiunea fiind inițiată prin sucursalele înregistrate în Elveția și Olanda și supervizată de vicepreședintele pentru finanțe internaționale al companiei, Ugo Boveri.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
La acest moment, Guess are în România 8 magazine monobrand (3 în București și câte 1 în Ilfov, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași și Constanța), operate, însă, în exclusivitate, de firma Unic Brands.
La nivel global, cu circa 14.700 angajați, compania are peste 350 de magazine în SUA, Canada, Mexic și Europa și venituri anuale de peste 2 miliarde dolari.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Primul magazin Guess a fost deschis în anul 1981, odată cu mutarea fraților Paul și Maurice Marciano în Los Angeles. În afară de obiecte vestimentare, Guess produce și ceasuri, bijuterii și parfumuri. Compania deține, de asemenea, și linia Marciano.
Printre campaniile emblematice ale Guess se numără cea „în alb și negru”, reprezentată de-a lungul timpului de supermodele și vedete precum: Claudia Schiffer, Eva Herzigova, Valeria Mazza, Julia Lescova, Laetitia Casta, Drew Barrymore, Amber Heard, Kate Upton, Gigi Hadid etc.
CITEȘTE ȘI Retailerul turc de modă Colin`s intră pe piața din Cluj-Napoca