Campania Black Friday la Fashion Days, unul dintre cei mai mari retaileri online de modă din România, va fi lansată miercuri, 13 noiembrie, în cursul dimineții. Retailerul anticipează că în acest an vânzările vor atinge 63 milioane lei, de la 38 milioane lei în campania din 2018.
Șefii celor mai mari bănci din România vor dezbate cu celebrul economist Nouriel Roubini starea reală a economiei și perspectivele izbucnirii unei noi crize. Te așteptăm la eveniment! Click pentru detalii și înregistrare.
"Investim în campania de marketing pentru campania Black Friday suma de 2,8 milioane lei. Sper să convingem 120.000 de clienți să cumpere de la Fashion Days și comenzile certe să depășească pragul de 165.000, după anulări", a afirmat într-o conferință Robert Berza, director general Fashion Days.
El a mai spus că alegerea zilei a luat în calcul numărul de comenzi care pot fi plasate de clienți. Fashion Days estimează o creștere de peste 50% a numărului de comenzi plasate pe parcursul acestui eveniment, comparativ cu anul trecut.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
"Am decis să începem Black Friday în ziua de miercuri tocmai pentru a le putea livra clienților noștri comenzile în timpul cel mai scurt de până acum. Estimăm că vom preda curierilor aproape 40% dintre colete până vineri dimineața, iar, în cazul produselor achiziționate din București și Ilfov, primele comenzi vor fi livrate imediat după prânz, în easybox. Pentru a avea cât mai mulți clienți mulțumiți de livrarea rapidă a produselor este important ca aceștia să își ridice cât mai repede coletele din easybox. În felul acesta, următorul client se va bucura, la rândul său, mai repede”, spune Berza.
Easybox este opțiunea de livrare cea mai rapidă și cu cea mai mare creștere în ultimele 6 luni, 20% dintre comenzile Fashion Days plasate în luna octombrie fiind livrate în cele peste 85 de lockere din București și Ilfov.
Volumul de comenzi estimat în perioada Black Friday încurajează plata online și ridicarea coletelor în interval de 36 de ore.
Aproape 120.000 de produse vor fi predate curierilor pentru livrare până în seara zilei de 14 noiembrie. Fiind o perioadă în care curierii sunt extrem de aglomerați, retailerul recomandă utilizarea unuia dintre cele peste 600 de Oficii Poștale din întreaga țară.
Clienții vor putea alege dintre nu mai puțin de 1,5 milioane de produse de încălțăminte, îmbrăcăminte și accesorii.
Peste 3,3 milioane de vizite sunt așteptate pe parcursul întregului eveniment, cu peste 70% din valoarea comenzilor estimată a fi plasată din aplicația Fashion Days, procent în continuă creștere de la an la an.
Numărul de aplicații Fashion Days, instalate în perioada Black Friday pe telefoanele mobile, va ajunge la 600.000.
Berza apreciază că FashionDays va intra în top 10 companii de profil, cu vânzări de 320 milioane de lei în acest an, de la 290 milioane de lei în 2018.
"Ritmul nostru de creștere a fost în acest an de 29%. De la o medie de 9% pe toată piața, Fashion Days a urcat în privința cotei de piață, de la locul 12-13 în 2018 la poziția 10 în acest an", a spus reprezentantul companiei, care a estimat toat[ piața de fashion la 18 miliarde de lei în acest an.
Fondată în 2009 de către antreprenori elvețieni, compania s-a extins rapid și operează în prezent în România, Bulgaria și Ungaria. Din 2015, Fashion Days este parte a grupului eMAG.