eMAG, cel mai mare retailer online local, și-a propus pentru campania de reduceri Black Friday, programată pentru 16 noiembrie, să vândă produse de 400 de milioane de lei, cu 40 de milioane de lei mai mult față anul precedent, a anunțat directorul general al retailerului, Iulian Stanciu.
“Avem reduceri totale de 220 milioane de lei în acest an și trei milioane de produse la promotie. Am investit 2,5 milioane de euro în IT (hosting și cloud) pentru a susține traficul pe site, care a mers bine anul trecut și sperăm că va merge bine și în acest an. Vom lucra cu FAN Courier, Sameday, Urgent Cargus și vom livra și prin 600 de oficii ale Poștei Române. De asemenea, vom livra si prin showroom-urile eMAG, plus 40 de easybox eMAG”, a spus Stanciu.
El a afirmat că eMAG a investit 65 milioane de euro în cel mai mare depozit din Europa Centrală și de Est.
CITEȘTE ȘI UPC România: numărul clienților scade ușor după 4 ani de creștere trimestrială consecutivă, abonamentele urcă“Depozitul are o suprafață de 120.000 metri pătrați pe un teren de 600.000 metri pătrați. Imobilul a fost finalizat în mai puțin de 11 luni de la intrarea primului utilaj pe teren”, a menționat șeful eMAG.
La promoție vor fi 50.000 de televizoare, 76.000 de telefoane mobile, 20.000 laptopuri, 21.000 de frigidere, 15.000 de mașini de spălat, 165.000 de electrocasnice mici, 235.000 de produse fashion, 100.000 de parfumuri și cosmetic și 300.000 de jocuri si jucării.
“Estimăm vânzări de 400 de milioane de lei, în creștere cu 40 de milioane de lei față de 2017. Toate produsele vor fi livrate până la 28 noiembrie, înainte de minivacanța de 1 Decembrie”, a spus Stanciu.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Fost șef al Poștei a obținut reangajarea pe un post din companieLa ediția de anul trecut, eMAG a vândut de Black Friday 1,3 milioane de produse, încasând peste 350 de milioane de lei.
eMAG este administrat de Dante International, acționarii companiei fiind grupul sud-african Naspers și omul de afaceri Iulian Stanciu, cu o participație puțin peste 20%.