Extinderea portului Ovidiu se amână

Extinderea portului Ovidiu se amână
scris 22 oct 2021

Compania Națională Administrația Canalelor Navigabile Constanța a anulat licitația pentru modernizarea și extinderea capacității de operare a portului Ovidiu, amplasat la intrarea Canalului Poarta Albă - Midia Năvodari, motivul invocat fiind că ofertele depuse au fost inacceptabile și/sau neconforme cu prevederile caietului de sarcini al procedurii.

Ofertele au venit din partea Utilnavorep Constanța și asocierea formată din G&M Road Building Engineering (lider), Levantina Ingenieria Y Construccion (Spania), Concodria Con. Strade, Building Construction Mea și Building Design 2000 Top.

Urmărește-ne și pe Google News

Finanțat din fonduri europene, contractul a fost estimat la 48,5 milioane de lei, fără TVA, pentru doi ani și jumătate.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum
Gersim, cel mai mare distribuitor local de telefoane mobile, se împrumută la ING. \ CITEȘTE ȘI Gersim, cel mai mare distribuitor local de telefoane mobile, se împrumută la ING. "Piața din România se reașază - când totul părea că este clar, au apărut jucători noi, cu prețuri competitive."

"Analizând evoluția producției agricole în perioada 2012 - 2016 în jumătatea nordică a județului Constanța, zonă care ar putea fi deservită de Portul Ovidiu, se constată că producția de cereale și oleaginoase a crescut cu peste 50% în perioada analizată. Având în vedere această cerere potențială, precum și limitările fizice referitoare la dezvoltarea infrastructurii existente pe malul drept, se propune în cadrul proiectului dezvoltarea unei noi zone portuare pe malul stâng al Canalului Poarta Albă - Midia Năvodari, zona care va fi destinată operării produselor agricole", se arată în caietul de sarcini al licitației.

2021, anul prevenției în business. Ce soluții au companiile în dificultate pentru redresare? CITEȘTE ȘI 2021, anul prevenției în business. Ce soluții au companiile în dificultate pentru redresare?

Portul Ovidiu a fost proiectat și construit începând cu anul 1985, concomitent cu lucrările de realizare a Canalului Poarta Albă - Midia Năvodari și a ecluzei de la Ovidiu.

"La data realizării, portul Ovidiu avea ca scop crearea condițiilor necesare pentru operarea navelor (convoaie de barje) care transportau produse de carieră și cărbune pentru termocentrala CET Ovidiu. În prezent în portul Ovidiu, pe platforma portului existent, se regăsesc diferiți operatori care comercializează produse de carieră, iar la cheiuri operează nave (convoaie de barje) care transportă produse de carieră", mai scrie în documentația procedurii de atribuire.

viewscnt
Afla mai multe despre
port ovidiu
extindere
licitatie
oferte
cereale
oleaginoase