iHunt Technology Import Export Ploiești, producător sub brand propriu de telefoane mobile, vrea să emită obligațiuni în sumă de 7 milioane de lei pentru creșterea producției și majorarea stocurilor produselor actuale și gamei noi de produse aferente anului 2021, pe fondul cererii în creștere și a susținerii extinderii în Ungaria și Bulgaria, a declarat pentru Profit.ro Cezar Cătălin Stroe, șeful iHunt și acționar majoritar.
"Dorim să folosim banii atrași din urma obligațiunilor pentru capital de lucru, mai exact pentru majorarea stocurilor produselor actuale și gamei noi de produse din 2021. În acest moment ne confruntăm cu o cerere mai mare de produse iHunt decât putem produce. Obținerea unui capital de lucru mai mare ne ajută să intrăm și mai agresiv cu brandul iHunt pe piețele din Ungaria și Bulgaria, unde în prima parte a anului 2020 am vândut cu 300% mai mult comparativ cu perioda similară din 2019. Brandul iHunt se bucură de o popularitate din ce în ce mai mare și suntem nevoiți să creștem producția", a afirmat Stroe.
Obligațiunile vor fi neconvertibile în acțiuni, negarantate, liber negociabile și integral plătite, în limita a maxim 7.000.000 lei, denominate în lei, cu o valoare nominală de 100 lei, o scadență de maxim 3 ani cu opțiune de răscumpărare înainte de scadență la inițiativa iHunt, cu o valoare maximă a dobânzii de 9% pe an, plătibilă trimestrial sau semestrial și rambursabile integral la scadență.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
"Programul de emisiune de obligațiuni se va derula în perioada și în condițiile stabilite de Consiliul de administrație în cadrul unui interval de cel mult 3 (trei) ani de la data publicării în Monitorul Oficial al României a prezentei hotărâri AGEA prin care se aprobă emisiunea de obligațiuni", se arată în hotărârea acționarilor adoptată la 27 august.
În primul semestru al anului, compania a consemnat un avans al cifrei de afaceri de 52,4%, la 14,73 milioane de lei.
Profitul net obținut în perioada analizată a fost de 1,88 milione de lei, de la o pierdere de 614.196 lei la 30 iunie 2019.
"Optimismul cu care am început anul 2020 a fost confirmat de rezultate încă din Q1 2020, în care profitul net de 590.000 lei s-a ridicat la aproape nivelul întregului profit al anului 2019. Deși Q2 2020 a reprezentat o perioadă extrem de dificilă pentru mediul de afaceri românesc, creșterea afacerii iHunt și a profitabilității sale s-a accelerat și doar în următoarele trei luni (Q2) am raportat un profit de 1,5 milioane de lei brut (1,3 milioane de lei net) care depășește valoarea capitalului social al iHunt", scrie în raportul semestrial al companiei.
CITEȘTE ȘI Oracle Romania retrage CEO-ului calitatea de reprezentant al companie în relația cu clienții. În 2019, Sorin Mîndruțescu a fost acuzat de DNA pentru luare de mităDin perspectiva poziției pe piață, brandul iHunt a câștigat o cotă de piață din ce în ce mai mare în România și a început să capete tracțiune solidă și pe alte piețe precum Ungaria și Bulgaria, unde vânzările sunt cu peste 300% mai mari ca în primul semestru al anului 2019.
"În acest moment, putem afirma că iHunt este lider de piață în România pentru gama de telefoane rezistente și deține o cotă din ce în ce mai mare și pe sectorul de telefoane accesibile “entry-level”, unde avem – și ne dorim sa menținem – “primul preț în piață”, din perspectiva raportului specificații tehnice/preț. Acest lucru este posibil în primul rând datorită echipei iHunt din China care reușește să păstreze relații foarte strânse cu mai mult de 10 fabrici unde ansamblăm propriile produse și datorită căreia putem vinde profitabil în Europa la prețuri semnificativ mai mici decât majoritatea brandurilor de telefoane chinezești prezente pe aceleași piețe ca și noi", se arată în document.
CITEȘTE ȘI ANCOM a primit o singură ofertă pentru noul sediu, dar neconformă. Posibil ca procedura să fie reluată în viitorÎn cursul primelor șase luni ale acestui an, echipa iHunt a dezvoltat o nouă generație de telefoane mobile iHunt, dar a și completat oferta cu diverse produse smart-home și smart-living, precum roboți autonomide curățenie. Ponderea produselor iHunt în totalul vânzărilor din S1 a ajuns la 94,81%.
În 2019, compania a înregistrat o ușoară creștere a business-ului, de 1%, la 24,93 milioane de lei, iar profitul net a urcat cu 31,3%, la 633.509 lei.
iHunt technology Import Export Ploiești a fost înființată în anul 2015 și are ca obiect de activitate comerțul cu amănuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin internet.
Firma a început în 2015 cu activitate de distribuire de telefoane mobile fabricate din China, dar din 2017 a început și vânzarea de aparate sub marcă proprie. În 2018, telefoanele marca iHunt reprezentau 80% din vânzările firmei.
CITEȘTE ȘI O clientă UBER din București, rănită la cap în urma unei călătorii, a cerut daune morale de 25.000 euro. Motivarea instanței, care a respins cererea: UBER este o aplicație, nu transportator!În februarie 2018, Profit.ro a anunțat în premieră că iHunt Technology Import Export Ploiești se va lista la cota Aero a Bursei de Valori București, banii atrași în urma operațiunii urmând să susțină dezvoltarea gamei de produse electronice sub brandul iHunt.
“Am decis începerea procedurii de listare la Bursa de Valori București pe piața Aero pentru a atrage în acționariat noi parteneri strategici. Cu banii atrași din listare se dorește dezvoltarea gamei de produse electronice sub brandul iHunt. Vizăm oferirea spre vânzare a unui număr de acțiuni reprezentând între 10% și 25% din companie”, spunea atunci Cezar Cătălin Stroe, șeful companiei și acționar majoritar.
Cinci luni mai târziu, un pachet de 10% din acțiunile iHunt a fost vândut la BVB.