eMAG vrea să vândă 1,3 milioane de produse de Black Friday

eMAG vrea să vândă 1,3 milioane de produse de Black Friday

Iulian Stanciu

Adrian Dumitrache
Adrian Dumitrache
scris 13 nov 2017

eMAG, cel mai mare jucător online local, și-a propus să vândă 1,3 milioane de produse pe 17 noiembrie, când a fost programată ziua Black Friday, și să încaseze 350 de milioane de lei, a anunțat directorul general al retailerului, Iulian Stanciu.

La ediția de anul trecut, eMAG a vândut de Black Friday 800.000 de produse, încasând 301 milioane lei.

Urmărește-ne și pe Google News

“Ne-am propus să livrăm toate produsele comandate în ziua de 17 noiembrie până la 29 noiembrie. De asemenea, două treimi din comenzi vor fi livrate în 5 zile”, a spus Stanciu.

El a afirmat că eMAG va avea în stoc 50.000 de televizoare, 25.000 de laptop-uri, 60.000 de smartphone-uri, 20.000 de frigidere, 150.000 de electrocasnice mici (mixere, roboți de bucătărie, espressoare, fiare de călcat și altele), 200.000 de produse fashion, 150.000 de parfumuri și cosmetice, 150.000 de jucări și jocuri 25.000 de anvelope și 150.000 de produse pentru casă și gradină. Numărul produselor la toate categoriile este în creștere față de 2016, potrivit datelor prezentate.

Fondul de investiții Broadhurst aplică o strategie pentru iabilet.ro: împrumut de aproape 1 milion de euro pentru plata în avans a trupelor de artiști CITEȘTE ȘI Fondul de investiții Broadhurst aplică o strategie pentru iabilet.ro: împrumut de aproape 1 milion de euro pentru plata în avans a trupelor de artiști

eMAG este administrat de Dante International, acționarii companiei fiind grupul sud-african Naspers și omul de afaceri Iulian Stanciu, cu o participație sub 23%.

Dante International a investit 2,5 milioane de euro în servere și servicii de hosting pentru a susține traficul pe care eMAG îl va înregistra pe 17 noiembrie.

Datele unui studiu prezentat de Dante International arată că 76% dintre români au cunoștință de Black Friday, de la 27% în 2012.

Reducerile totale aplicate de Black Friday însumează 40 milioane de euro, de la 35 milioane de euro în 2016.

Deloitte și KPMG se luptă pentru a calcula la ASF tariful de referință la polițele RCA CITEȘTE ȘI Deloitte și KPMG se luptă pentru a calcula la ASF tariful de referință la polițele RCA

eMAG va colabora cu mai multe firme de curierat, peste 50% din livrări urmând să fie realizate de Fan Courier, alături de Urgent Cargus, Sameday și HDS. Produsele comandate de Black Friday vor putea fi ridicate din 600 puncte de livrare ale Poștei Române și 15 showroom-uri ale eMAG.

Reprezentanții retailerului susțin că produsele comandate eMAG pot fi plătite în 60 de rate fără dobândă dacă au un card de credit emis de Raiffeisen Bank România.

“Dacă un client cumpără produse de 6.000 de lei, el va plăti 100 lei pe lună în următoarele 60 de luni, fără dobândă, fără steluțe sau chestii ascunse”, a spus Stanciu.

viewscnt
Afla mai multe despre
emag
black friday
vanzari