eMAG, cel mai mare retailer local online, va avea o capacitate de livrare de 200.000 de produse pe zi în perioada Black Friday, după investiții în logistică de 10 milioane de euro în primele șase luni ale anului, a declarat Tudor Manea, directorul general al retailerului.
Anul trecut, retailerul a livrat 800.000 de produse în perioada Black Friday.
Kasparov vine în premieră în România. Detalii AICI
“Capacitatea de livrare în perioada Black Friday va fi de 200.000 de produse pe zi. Am investit 10 milioane de euro, în primele 6 luni ale anului, într-o platformă logistică de 32.000 de metri pătrați, pe care am dotat-o cu o linie de sortare de 4 milioane de euro și conveioare de două milioane de euro. Lucrăm cu aproape 20 de curieri”, a afirmat Manea.
El a mai spus că, începând cu această lună, eMAG vrea să livreze într-un singur colet produsele comandate cu dimensiuni diferite.
“Vrem să consolidăm într-un singur colet comenzile făcute de un client pentru produse cu dimensiuni diferite”, a spus Manea.
eMAG a anunțat anterior că vrea să extindă în orașele mari serviciul de livrare în 2 ore, momentan disponibil doar în București.
“Rezultatele sunt bune și vrem să extindem serviciul și în alte orașe mari ale țării, în prima parte a anului 2018”, a spus Manea.
eMAG este administrat de Dante International, acționarii companiei fiind grupul sud-african Naspers și omul de afaceri Iulian Stanciu, cu o participație sub 23%.
În 2016, Dante International a înregistrat o cifră de afaceri de 2,47 miliarde de lei, cu 45,4% mai mult față de 2015.
Pierderea netă a companiei a scăzut la 85,34 milioane de lei, de la 119,29 milioane de lei în anul precedent.