eMAG: Online-ul a depășit comerțul tradițional la vânzările electroIT de Black Friday

eMAG: Online-ul a depășit comerțul tradițional la vânzările electroIT de Black Friday
Ana Maria Petcana
Ana Maria Petcana
scris 22 nov 2015

Comenzile online de produse electroIT au depășit pentru prima oară vânzările din retailul tradițional, cu peste 60% din totalul pieței de Black Friday, potrivit datelor eMAG.

"Este o zi istorică în comerțul online electro-it. Conform datelor noastre, peste 60% dintre cumpărăturile de Black Friday au fost făcute în magazinele online. Clienții au apreciat prețurile mai bune, oferta diversificată și posibilitatea de a returna produsele în 30 de zile. Dacă, în mod normal, cota uzuală este de 30% pentru online, de Black Friday am depășit cu mult acest prag', a declarat directorul general al eMAG, Tudor Manea.

Urmărește-ne și pe Google News

Totodată, potrivit eMAG, mobile-ul a depășit desktopul, cu 51% dintre cele 5,579 milioane de vizite de pe site-ul companiei, cu un vârf de 370.000 de clienți simultan pe site.

eMAG a vândut de Black Friday  peste 600.000 de produse, în valoare de 202 milioane lei.

Compania arată că de Black Friday 1.050 de clienți au comandat în total 9,4 kilograme de aur, timpul total petrecut de toți vizitatorii pe site este de 116 ani, în primele patru minute s-au vândut 100 de produse pe secundă, iar până la ora 10:00 eMAG a luat 41 de produse pe secundă. Cea mai mare comandă făcută vreodată online la eMAG este de 85.590 euro și a vizat un Range Rover Sport 4.4 Diesel SDV8 HSE Dynamic Luxor, al cărui preț a fost redus cu peste 20.000 euro, de la 105.667 euro.

Pe Marketplace au fost realizate comenzi de 20 de milioane de lei generate pentru cei peste 800 de vânzători integrați în platformă și 40.000 de comenzi generate pentru parteneri.

Cele mai vândute produse de Black Friday la eMAG au fost: televizoarele (29.000), parfumurile (22.000), jucăriile (18.600), laptopurile (13.400), plăci, perii și uscătoare de par (13.000), anvelopele (12.000), frigiderele (9.000), smartwatch-urile (2.000) și mâncarea pentru animale (60 de tone).

eMAG a lansat în 2011 evenimentul Black Friday pe piața din România și a organizat ziua cu cele mai multe reduceri din an vineri, 20 noiembrie.

eMAG a fost fondat în 2001 de antreprenori români, în fiind prezent și în Bulgaria, Ungaria și Polonia. În oferta eMAG sunt acum peste 500.000 de produse listate, de la IT, telefoane mobile, electronice, electrocasnice și cărți, până la articole pentru copii, casă, grădină, mașini și sport.

viewscnt
Afla mai multe despre
black friday
vânzări
emag