Vânzările de haine de marcă din campaniile de Black Friday ale magazinelor online multibrand sunt în creștere semnificativă față de anul trecut. Fashion Days a înregistrat vânzări cu 40% mai mari până la ora 15:00, iar nou intratul ZOOT estima, până la prânz, comenzi cât pentru două zile.
”Valoarea cumulată a discounturilor a ajuns deja la 19,5 milioane lei. Până la prânz vânzările erau mai mari cu 40% comparativ cu anul trecut până la aceeași oră”, au declarat pentru Profit.ro reprezentanții Fashion Days.
Anterior, Fashion Days estima că vânzările de Black Friday din acest an, campanie derulată între 20-22 noiembrie, vor fi cu 30% mai mari comparativ cu 2014.
La rândul său, Robert Berza, country managerul ZOOT.ro, magazin online de fashion lansat de doar zece zile pe piața românească, estimează că în prima campanie de Black Friday, pe care se va derula 4 zile, vor aduna comenzi cât pentru o săptămână, având în vedere trendul.
”Sunt volume care ne dau foarte mare încredere dacă ținem cont că ne-am lansat acum 10 zile și vedem clar cum lumea îmbrățisează conceptul nostru: comanzi mai multe măsuri și produse, probezi și plătești doar ceea ce îți place și ți se potrivește”, a arătat Berza.
Campania de Black Friday a ZOOT se derulează între 20-23 noiembrie și cuprinde peste 4.000 de produse din mai multe branduri, cu reduceri de peste 70%. ZOOT.ro cuprinde peste 250 de branduri, precum Ben Sherman, adidas, TOMS, Closet, Vagabond, J.Lindeberg, Scotch & Soda, Maison Scotch, Kling, Bugatti, Converse, dar și OJJU, brandul propriu al companiei.
Fashion Days a anunțat discounturi de peste 18 milioane euro la peste 600.000 de produse, de la peste 1.000 de branduri, precum: Calvin Klein, United Colors of Benetton, Just Cavalli, Esprit, Pepe Jeans, Guess, Nike, Triumph, Puma, Converse, Ray Ban, Love Moschino, Only, Vero Moda, Desigual, Jack & Jones, Mango, Timberland, Napapijr. Reducerile sunt de până la 90%, în perioada 20-22 noiembrie.
Anul trecut, de Black Friday Fashion Days a vândut 200.000 de produse, iar reducerile au totalizat 8,4 milioane euro.
Și Elefant.ro a făcut reduceri între 40 și 80% la peste 200.000 produse, iar până la ora 13:00 a înregistrat 35.000 de comenzi. Valoric, reprezentanții Elefant spun că reducerile au fost de până la 500 lei pe produs, dând exemplu ceasurile și parfumurile.
”Elefant.ro se așteaptă ca 30% dintre cumpărătoarele online din România să intre vineri pe site. Traficul de astazi a fost cu 120% mai mare față de Black Friday 2014, cu 41.000 cei mai mulți vizitatori în site concomitent”, au comunicat reprezentanții elefant.ro.
Majoritatea retailerilor, fie ei de fashion, cosmetice, electroIT, jucării, etc., dar și companii de serviicii medicale sau companii de construcții au intrat în hora Black Friday în acest an.