Al patrulea retailer european, Metro AG, a raportat vânzări în linie cu estimările analiștilor în trimestrul trei din 2015 și a confirmat estimările privind câștigurile din acest an, transmit MarketWatch și Bloomberg.
În perioada iulie - septembrie 2015, veniturile au scăzut cu 1,1%, la 14,2 miliarde de euro (16,1 miliarde de dolari), în timp ce analiștii se așteptau la 14,2 miliarde de euro.
Compania germană se așteaptă la vânzări bune în perioada Crăciunului și la un flux de numerar de 1,75 miliarde de euro în urma vânzării lanțului de magazine universale Kaufhof și a performanțelor mai bune înregistrate de magazinele de produse electronice Media Markt și Saturn.
În anul fiscal care se va încheia la 31 martie 2016, Metro se așteaptă la un profit ajustat înainte de taxe, dobânzi, depreciere și amortizare peste nivelul înregistrat anul trecut, de 1,53 miliarde de euro.
În mai, Metro a anunțat că-și va majora semnificativ investițiile în următorii cinci ani, căutând achiziții pentru a accelera creșterea vânzărilor și profitabilitatea.
Cheltuielile anuale de capital vor fi majorate la aproximativ două miliarde de euro până în 2020, de la 1,4 miliarde de euro în anul fiscal 2014-2015. La magazinele deschise de peste un an vânzările anuale ar urma să crească la peste 2% până în 2020, de la 0,1% anul trecut, iar marja de profit va depăși 3,5%, de la 2,7% anul trecut.
Metro, al patrulea retailer european, cu 2.200 de magazine în 30 de țări, și-a vândut o serie de active pentru a-și reduce datoria și a se se concentra pe afacerile sale de bază.
Metro Group este una dintre cele mai mari și mai extinse companii de retail din lume. Metro Cash & Carry s-a lansat oficial în România în luna octombrie 1996, când a deschis primul magazin din București. Astăzi, rețeaua numără 32 de magazine în 24 de orașe.
Sursa: Agerpres