Magazinul online evoMAG estimează vânzări de 25 milioane euro în acest an, în creștere cu 20% față de cele de anul trecut, a declarat pentru News.ro Mihai Pătrașcu, directorul general al magazinului online evoMAG, care apreciază că anul acesta ritmul de creștere al comerțului online în general va accelera, potrivit News.ro.
"Ne dorim să ținem pasul cu comerțul online și să fim un jucător important în această categorie. În continuare, comerțul online este în trend și va crește și în anii viitori. Și anul acesta, ca și anul trecut, noi ne-am setat ca obiectiv să avem o creștere de cel puțin 20% a business-ului, de la 21 milioane euro anul trecut. Anul acesta estimăm că o să atingem 25 milioane euro, adăugând categorii noi precum cea de vehicule electrice", a declarat Mihai Pătrașcu, directorul general al evoMAG.
El spune că și investițiile vor crește în același ritm.
Mihai Pătrașcu precizează că anul trecut a fost un trend privind comercializarea trotinetelor electrice și a altora din categoria de mobilitate urbană, în plus, a adus mai multe produse în gamă și a avut mai multe colaborări cu producători.
Alte categorii care înregistrează creșteri în vânzări sunt electrocasnicele, smartphone-urile și televizoarele, menționează Pătrașcu.
Despre comerțul online spune că este o piață care crește zi de zi, dar nu are o estimare exactă a valorii acesteia.
"Comerțul online crește într-un anumit ritm, ei bine, ritmul acela va accelera și mai mult", adaugă el.
Compania va face și angajări.
"Avem 65 de angajați în prezent. Noi estimăm că vom atinge 75-80 de salariați până la sfârșitul anului. În principiu, perioada cea mai încărcată este în trimestrul IV al anului și atunci avem nevoie de mai mult personal și ne mărim echipa", a subliniat el.
CITEȘTE ȘI 45% dintre români cumpără cadouri de Paști. Topul căutărilor trăznite pe eMAG în această perioadă: miel copt în formă cozonac de tavă sau aparat radio în iepurașPotrivit unui sondaj publicat zilele trecute de companie, cererea mare și în continuă creștere pentru trotinetele electrice a făcut ca acestea să fie produsele cu cea mai mare ascensiune a vânzărilor în ultimul an, astfel că doi din zece români vor să achiziționeze o trotinetă electrică până la finalul anului.
"Circa 20% dintre români intenționează că cumpere o trotinetă electrică până la finalul acestui an, potrivit unui sondaj realizat în mediul online la solicitarea evoMAG.
Decizia de cumpărare vine pe fondul utilității mari a produsului și ca răspuns la traficul aglomerat din marile orașe din România, arată sondajul.
Bugetul alocat de români pentru achiziția unei trotinete electrice este în creștere, consumatorii fiind dispuși să cheltuiască, în medie, 2.000 de lei, potrivit datelor evoMAG.
În prezent, evoMAG listează 150 de modele de trotinete electrice de la 30 de producători, cu prețuri ce variază între 1.000 de lei și 12.000 de lei.
Trotinetele electrice au fost introduse în portofoliu începând cu jumătatea anului trecut, alături de biciclete electrice, hoverboard-uri, skateboard-uri electrice și monocicluri electrice, inaugurând practic categoria de „vehicule electrice”.
evoMAG este una dintre cele mai mari companii din industria de comerț electronic din România. Magazinul online comercializează peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport & fitness, asigurări și produse destinate nou-născuților.
evoMAG este companie românească de familie, fondată în 2005, de Mihai Pătrașcu, care ocupă, în continuare, poziția de director general.