Banca Transilvania anunță că a marcat un record istoric de Black Friday, în 10 noiembrie, realizând aproape 8 milioane de tranzacții într-o singură zi, prin canalele BT - carduri, POS-uri, bancomate etc. Este vorba de o creștere cu 28% față de Black Friday 2022, respectiv dublu față de o zi standard din acest an.
Tot maxime istorice au fost și cele peste 600.000 de tranzacții/oră realizate în intervalul 8.00 – 9.00 AM, prin toate canalele BT, precum și recordul de peste 500.000 de tranzacții/oră, timp de nouă ore consecutiv, în intervalul 8.00 – 17.00, și cel de 260 de tranzacții/secundă.
Peste 1 milion de tranzacții au fost realizate prin soluția de eCommerce a băncii, la clienții comercianți;
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Față de o zi standard, s-a triplat numărul de carduri de cumpărături emise instant prin BT Pay, respectiv numărul de majorări a limitei de credit pe card prin aplicație.
Medie de tranzacții/oră derulate prin BT a fost de peste 340.000, cu 25% peste Black Friday 2022. Tot cu 25% au crescut ca volum și cumpărăturile în rate, prin programul STAR al băncii, iar valoarea tranzacțiilor efectuate cu BT Pay la POS-urile comercianților a urcat cu 30%. Peste jumătate din cumpărăturile cu cardurile BT au fost realizate online.
Cel mai mare coș de cumpărături, achitat cu cardul BT, a fost de 60.000 de euro (echivalent în lei), pentru un accesoriu-bijuterie.
Valoarea medie a coșului de cumpărături de Black Friday achitat prin bancă a crescut și ea cu 50% față de o zi obișnuită, la 173 de lei.
Banca Transilvania este principalul procesator de plăți din România. Are aproape 6 milioane de carduri emise și o rețeaua de acceptare a acestora la peste 122.000 de POS-uri. Este și cea mai mare bancă din România și din sud-estul Europei după active, cu o cotă de piață locală de 20%. Are aproape 4 milioane de clienți, peste 10.000 de angajați, și 500 de sedii în 180 de localități.