Paralela 45, unul din cei mai mari touroperatori din România, a vândut în cele patru zile ale Târgului de Turism vacanțe de peste un milion de euro, atât în stand, cât și în agențiile din rețea și online, ca urmare a reducerilor din perioada early booking, dar și datorită discounturilor suplimentare.
”Volumul de vânzări al companiei a crescut astfel cu o treime de la începutul anului, comparativ cu perioada similară a anului trecut”, a anunțat duminică touroperatorul.
Cele mai cerute destinații au fost Grecia, Turcia, Spania, pentru vacanțe de șapte zile, dar și circuitele organizate de turoperator, în ofertă având în prezent peste 120, pe toate continentele.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
”Samos și Lesbos, noutățile verii în oferta de insule grecești pe care turoperatorul organizează vacanțe pe charter, au fost la fel de căutate ca cele tradiționale Zakynthos, Creta, Rhodos, Corfu, Santorini, etc. La fel și Alanya (Antalya, Turcia), pe care din 2018 se organizează zboruri charter”, spun oficialii companiei.
Pentru Paște, cele mai căutate destinații au fost stațiunile balneare, pentru care hotelierii parteneri ai turoperatorului au creat pachete complexe (cina festivă, acces la spa, programe pentru copii etc), iar pentru vară litoralul românesc (stațiunile Mamaia și Venus fiind cele mai cerute).
”Clienții din ultimele patru zile a căutat, în egală măsură, atât vacanțe pentru relaxare, cu familia și prietenii, cât și vacanțe active, în care vor să viziteze cetățile, muzeele, ori orașele zonei alese. Cele mai cumpărate au fost pachetele cu hoteluri de patru și cinci stele, cu mult mai accesibile în perioada de reduceri”, au mai spus ei.
Turoperatorul Paralela 45, specializat în vacanțe de tip charter, circuite și turism individual, a înregistrat un volum de vânzări de 50 milioane euro în 2017, în creștere cu 25% față de anul anterior.
Pentru acest an, compania mizează pe o creștere a afacerilor de 20% și deschiderea a cinci agenții, precum și creșterea segmentului de vânzări online și corporate.