Ministrul Economiei: Dorința mea este de a aduce branduri românești din nou în actualitate

Ministrul Economiei: Dorința mea este de a aduce branduri românești din nou în actualitate
scris 20 nov 2024

Brandurile românești trebuie aduse din nou în actualitate, revitalizate, astfel încât acestea să redevină cunoscute atât în țară, cât și peste hotare, susține ministrul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT), Ștefan-Radu Oprea.

Ministrul Economiei a participat marți, 19 noiembrie, la deschiderea oficială a Târgului Întreprinderilor Mici și Mijlocii, Sinaia 2024, eveniment care reunește antreprenori din industria ospitalității și are ca obiectiv facilitarea contactelor între întreprinzătorii din domeniul furnizării de bunuri și servicii și agenții economici care activează în sectorul HoReCa, scrie Agerpres.

Urmărește-ne și pe Google News
Raiffeisen, amendă GDPR pentru nereguli ale unor angajați: Mai mulți clienți s-au trezit cu bani retrași, credite și conturi nesolicitate CITEȘTE ȘI Raiffeisen, amendă GDPR pentru nereguli ale unor angajați: Mai mulți clienți s-au trezit cu bani retrași, credite și conturi nesolicitate

"Știu că deja unii spun că pun prea multă pasiune atunci când vorbesc despre noua gamă de produse de la SALROM, despre ceaiurile de la Plafar, despre toate realizările pe care le-a avut Ministerul Economiei, Anteprenoriatului și Turismului în revitalizarea acestor brand-uri împreună cu echipele minunate care au lucrat în toată această perioadă. Da, dorința mea este de a aduce branduri românești din nou în actualitate, de a le revitalizata și de a reuși să aibă din nou profit operațional, de a fi împreună în toate târgurile și expozițiile internaționale. La fel se întâmplă cu toate aceste produse pe care dumneavoastră le vedeți la acest Târg. Eu vă invit să îi cunoașteți pe antreprenorii de aici, să îi sprijiniți, să cumpărați produse de la ei, să încheiem contracte bune și să putem oferi împreună, pe Valea Prahovei, un sejur de vis!", a menționat Ștefan-Radu Oprea, citat în comunicat.

De asemenea, demnitarul a vizitat standurile expozanților și a subliniat că este importantă susținerea și promovarea antreprenorilor români și a produselor autohtone, astfel încât brandurile românești să redevină cunoscute atât în țară, cât și peste hotare. Totodată a fost menționată importanța colaborării autorităților locale, a reprezentanților stațiunilor de pe Valea Prahovei - Sinaia, Bușteni, Azuga - în crearea unui OMD reprezentativ prin intermediul căruia să poată fi accesate cât mai multe fonduri pentru valorificarea potențialului turistic pe care îl are zona, inclusiv prin modernizarea și extinderea domeniului schiabil.

Ministrul Economiei a subliniat că târgul dedicat industriei HORECA s-a bucurat de un adevărat succes atât anul trecut cât și anul acesta la Constanța, în debutul sezonului estival.

"Ne-am gândit de această dată să ne revedem aici, la Sinaia, pentru că suntem în preajma deschiderii sezonului de schi și pentru că pe Valea Prahovei și în toate stațiunile de schi vor veni foarte mulți turiști. Știm că este nevoie de cele mai bune produse, fie că vorbim de hoteluri, fie că vorbim de pensiuni și am încercat să aducem aici, aproape de dumneavoastră, peste 94 de companii din toată țara de la Iași, din Maramureș, din Timișoara, din întreaga țară, firme care au produse românești sau care importă produsele de care dumneavoastră aveți nevoie, astfel încât să le putem oferi turiștilor un sejur de neuitat. Vreau să scriem împreună povestea de succes a turismului românesc, o poveste care să fie spusă apoi de fiecare dintre noi prietenilor la o cafea bună și care să genereze noi și noi povești despre momentele memorabile petrecute în destinațiile turistice din România", a declarat Oprea, la deschiderea târgului.

VIDEO Autoritățile deschid astăzi încă 32 kilometri de autostradă. Filmare din dronă - cum arată CITEȘTE ȘI VIDEO Autoritățile deschid astăzi încă 32 kilometri de autostradă. Filmare din dronă - cum arată

TIMM Sinaia 2024 este organizat de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, prin Agenția pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii și Turism Ploiești (AIMMT Ploiești), prin acordarea unui de ajutor financiar de minimis pentru participanți ce constă în asigurarea participării/prezenței gratuite la târg pentru aplicații selectați în urma înscrierii electronice în cadrul programului, dar și a unei sume forfetare în valoare de 2.500 lei/beneficiar pentru cheltuieli destinate deplasării și cazării participanților, condiționată de prezența zilnică la TIMM ediția 2024 pe întreaga perioadă de desfășurare a evenimentului și de respectarea procedurii de implementare a programului.

TIMM Sinaia 2024, care se desfășoară în perioada 19-21 noiembrie 2024, în intervalul 10:00-18:00, reunește peste 90 de antreprenori din industria HoReCa. Evenimentul pune la dispoziția vizitatorilor o expoziție cu vânzare unde firmele participante își vor prezenta produsele și serviciile, dar și seminare, mese rotunde, ateliere de lucru și prezentări menite să promoveze produsele și serviciile oferite de către participanți. 

viewscnt
Afla mai multe despre
ministrul economiei
branduri