Noua marcă a GDF SUEZ Energy România este ENGIE, adoptarea acesteia fiind parte a procesului internațional de rebranding al grupului francez GDF SUEZ, anunțat în 24 aprilie, potrivit unui comunicat al subsidiarei din România.
“Schimbarea de marcă este realizată într-un context în care domeniul energiei este marcat de schimbări profunde, iar tranziția energetică devine o prioritate la scară mondială ce presupune reducerea consumului energetic prin implementarea unor măsuri de eficiență energetică, digitalizarea informației și dezvoltarea energiilor nepoluante”, se spune în comunicat.
În România, procesul de rebranding va avea două etape.
Într-o primă fază, GDF SUEZ Energy România va adopta marca ENGIE pentru produsele și serviciile comercializate.
Denumirea socială a companiei va rămâne însă neschimbată până la o dată care va fi anunțată ulterior.
În a doua etapă, procesul de rebranding va fi declinat pentru toate filialele deținute de către GDF SUEZ Energy România, respectiv Distrigaz Sud Rețele, Distrigaz Confort, Brăila Winds și Alizeu Eolian.
Campania de comunicare a rebranding-ului se va desfășura în perioada 21 septembrie - 31 decembrie pe TV, outdoor, internet, radio și presă scrisă.
ENGIE are aproape 153.000 de angajați la nivel mondial și o cifră de afaceri de 74,7 miliarde de euro în 2014.
GDF SUEZ Energy România este principala filială grupului ENGIE pe piața românească, care deține Distrigaz Sud Rețele, Distrigaz Confort, Alizeu Eolian și Brăila Winds.
Cele cinci companii deservesc un portofoliu de 1,5 milioane de clienți, operează o rețea de 18.500 km, dețin două parcuri eoliene cu o capacitate totală de 100 MW și au aproximativ 3.650 de angajați.