Magazinele de electronice, lanțurile de cafenele și chiar și autoritățile locale din China au început să reducă prețurile și să ofere vouchere în valoare de zeci de milioane de dolari, în încercarea de a relansa o economie afectată de eliminarea treptată a restricțiilor cu privire la mișcarea persoanelor introduse pentru combaterea coronavirusului, transmite Reuters.
Companiile GOME Retail Holdings Ltd și Suning.com Co Ltd intenționează să acorde vouchere în valoare de peste 620 milioane yuani (88 milioane de dolari) în timp ce platforma de plăți Alipay aparținând gigantului Alibaba Group Holding Ltd intenționează să ofere 10 milioane de tokenuri de discount pentru 10.000 de retaileri prin intermediul aplicație sale, scrie Agerpres.
De asemenea, JD.com Inc a informat că începând de joi va acorda cuponuri de reducere în valoare de 1,5 miliarde yuani (212 milioane de dolari) pentru produse din diferite categorii, inclusiv produse electronice.
Chiar și autoritatea feroviară va reduce, începând de miercuri, prețul biletelor cu până la 45% în timp ce guvernele locale din provinciile Hebei, Zhejiang și Guangxi vor acorda vouchere pentru atracțiile turistice, cinematografe și magazine.
"Am lansat unele oferte de reduceri pentru consumatori în ultimele zile, în speranța că îi vom ajuta pe consumatori să revină la o viață normală", a declarat purtătorul de cuvânt al lanțului Pacific Coffee, referindu-se la o ofertă care include o cafea și o chiflă care costă 20 de yuani (2,83 dolari).